> To co robię i co lubię: Konkurs na najlepszy tutorial związany z Bożym Narodzeniem

niedziela, 3 listopada 2013

Konkurs na najlepszy tutorial związany z Bożym Narodzeniem

Dzień dobry wszystkim;)
Moi kochani,na swoim kursowym blogu http://handmadekursytutoriale.blogspot.ie zorganizowałam ciekawy konkurs na najlepszy tutorial związany z Bożym Narodzeniem.
Nagrodą główną jest 2 tygodniowa promocja kursu,a co za tym idzie także i bloga.
Podlinkowany baner ze zdjęciem pracy i nazwą bloga,zawiśnie na samej górze ,w bardzo widocznym miejscu,oczywiście na blogu kursowym.

Moim zdaniem warto się zapisać,bo (i znów muszę się pochwalić)dzienne wejścia na tamtym blogu to około 6 tysięcy,a w okresie przedświątecznym ta liczba zapewnie wzrośnie.
Zapraszam Was kochani do zapoznania się z zasadami zabawy na http://handmadekursytutoriale.blogspot.ie/2013/11/konkurs-na-najlepszy-tutorial-zwiazany.html


Pozdrówki;)


6 komentarzy:

  1. Ilonko, Ty masz super pomysły! Idę zobaczyć zasady.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł :) ja akurat sie nie załapie ale kibicuje pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły masz nieziemskie, cudowne. Nie wiem czy coś mi się uda stworzyć ciekawego. Ale chętnie podglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko jestem jak najbardziej za takim konkursem ,w ten sposob możemy poznać inne ciekawe blogi i prace..Będę trzymać kciuki za wszystkich uczestników:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł bardzo przypadł mi do gustu tylko, że ja nigdy nie robiłam tutoriali:) Może czas zacząć;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)