> To co robię i co lubię: Pojemnik ozdobiony quillingowym motywem

niedziela, 20 stycznia 2013

Pojemnik ozdobiony quillingowym motywem

Dzień dobry wszystkim;)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden ze sposobów wykorzystania quillingu.
Tą techniką można ozdobić wszystko,zależy to tylko od naszego gustu i poczucia estetyki.
Ja wybrałam pojemnik na drewniane łyżki;)To jedyna quillingowa rzecz w mojej kuchni i więcej nie będzie;)

Przecierki na pojemniku są mojego autorstwa;)Nie umiem ich robić,stąd taki a nie inny efekt;)



To najkrótszy post w mojej ,,karierze'':)Postanowiłam walczyć z  gadulstwem;)
Dziękuję Wam kochani za odwiedziny i przemiłe komentarze pod ostatnimi postami;)
Bez Was to wszystko nie miałby sensu;)
Pozdrawiam ;)



16 komentarzy:

  1. Oj tam nie przesadzaj ;-) Ja tez jestem gadula,lubie czytac gadulskie posty,ktore cos wnosza oprocz fotek ;-) Lubie poznawac hostorie powstawania roznych rzeczy ;-)
    Pudeleczko swietne,kurcze kusi mnie sprobowanie quillingu...tyle jeszcze rzeczy jest ,ktore chcialabym sprobowac!
    fajnie to zrobilas,swietnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie ;) rzeczywiście krótki post jak na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w niedzielne popołudnie:) Uwielbiam połączenie takiej kolorystyki, a przecierki są super, jak na moje oko, tak więc duży plus ode mnie za kolejne wspaniałe dzieło:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle znów coś nowego i coraz bardziej zastanawiam się nad quillingiem.Superaśne pudełko.Buziaczki w to niedzielne popołudnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie to wygląda i nie marudź nad przecierką, wyszła artystycznie i ozdoby jakie na pudełku zrobiłaś pasują kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW im więcej widzę takich dzieł u Ciebie tym bardziej chcę sama popróbować :) czas chyba kompletować sprzęt i pociąć parę papierków a tak na marginesie czy to ma być gruby papier czy taki zwykły w tym temacie jestem mało obeznana

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie wyszło jak wyszło ..przepiękny i ze smakiem ten pojemnik

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko! Wyszło naprawdę przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam Twoje ozdoby quillingowe ;) Potrafisz wszystko tak połączyć, zeby do iebie pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany! same cuda u Ciebie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te kwiaty! Jestem zachwycona ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszlo, wyszlo i to jak wyszlo!!! Dla mnie bomba i to atomowa ;)
    Pieknie to wyglada. A tak z ciekawosci zapytam, to wszystko polakierowane, mozna bespiecznie umyc taka skrzyneczke?
    Dziekuje za mile slowa na moim blogu :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta skrzyneczka, aż dech zapiera :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem ile w tym cierpliwośći:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)