> To co robię i co lubię: Quillingowe gwiazdki

sobota, 12 grudnia 2015

Quillingowe gwiazdki

Witam znów;))
Ale się rozpędziłam,post za postem,normalnie jak nie u mnie;)
Blogowanie znów stało się  fajną zabawą i przyjemnością,więc czas zacząć bywać:))
Większość z moich blogowych koleżanek,już od ponad roku bawi się w kolory u Danusi a ja zupełnie wycofana i nieobecna.
Pewnie dlatego,że od długiego czasu nie robię niczego do szuflady,nie robię niczego dla samego robienia.
Teraz każda praca ma jakieś przeznaczenie i dzisiejsze gwiazdki również.A że akurat kolorek mi podpasował,to chętnie zgłoszę się do zabawy.
Gwiazdki będą maleńkim prezentem  dla dobrych duszyczek,które zechciały zaopiekować się moim najukochańszym psiakiem.We wtorek wylatuję do Polski ,a on biedaczek na zesłanie;(
Jejku jak ja to zniosę;(((Jestem głupia na jego punkcie,a on na moim.

Quilling mnie ostatnio męczy i nie jest moją ulubioną techniką,więc myślałam,że wymodzę tylko jedną gwiazdkę.Tak się rozpędziłam,że machnęłam trzy i to w dość szybkim jak na mnie tempie;)
Może te papierowe paseczki znów mnie wciągną.
Tea light jest po to,żeby mniej więcej pokazać wielkość gwiazdek.










Gwiazdki idą żabie na pożarcie.Żaba znajduję się u Danusi na blogu 
A banerek wygląda tak


Aaa bym zapomniała.
Danusia prosiła o rozpiskę na temat ulubionego owocu.
Z tym jest mały problem,bo jestem strasznie owocowa i pochłaniam wszystkie.
Uwielbiam śliwki i to chyba za nimi tęsknię najbardziej.W Irlandii owoce i warzywa są podłej jakości.
Jak byłam w ciąży z moim pierwszym synem,jadłam ogromne ilości śliwek,bo przecież owoce nie tuczą;))
Na  kontrolnych wizytach  modliłam się,żeby lekarz powiedział,że skoki wagi spowodowane są opuchlizną.Niestety ,opuchnięta nie byłam,to wszystko przez te śliwki;)

O mamo moja,ale się rozgadałam.Sorki za ten referat;)
Oki, lecę teraz do Was.Dzisiaj dzień lenistwa i buszowania po sieci;)
Cmokasy!!!!

67 komentarzy:

  1. Jak miło znów podziwiać Twoje quillingowe prace Ilonko. Prześliczne są te gwiazdki, będą wspaniałym prezentem. Zrobione ze smakiem i niezwykle precyzyjnie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadziei – by nie opuszczała,
      radości – by rozweselała,
      miłości – by obrodziła,
      dobroci – by zawsze była...
      Wesołych Świąt Ilonko!

      Usuń
  2. Gwiazdki cudowne, ślicznie skomponowane i pięknie wykonane. Wszystko mi się w nich podoba. Może rzeczywiście się znowu przekonasz do paseczków, bo ja bym chętnie popodziwiała. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko Twoje qullingi, ach, po prostu wzdycham do nich. Fajnie,że na codzień mogę nimi cieszyć swoje oczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje gwiazdki Ilonko.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne gwiazdki tak misternie stworzone :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej ! Kolejna technika, której nie umiem, ale niezmiennie podziwiam.
    Przepiękne gwiazdki :) Fajnie, że jesteś :) Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za piękne gwiazdki Ilonko. Takie delikatne, precyzyjnie zrobione i ze smakiem ozdobione:)
    Miłego pobytu u nas:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczne te gwiazdeczki :) a quilling mi się bardzo z Tobą kojarzy, więc mam nadzieję że znów znajdziesz do niego zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze gwiazdki, jakie ostatnio widziałam. Piękny kształt i kolorki, czerwień i złoto wyglądają magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilonko jak fajnie że wracasz!!
    Twoje prace zawsze zachwycały i tym razem jest to samo- cudne gwiazdki,a co jedna to piękniejsza:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko gwiazdki są cudowne,będą wspaniałym prezentem.Bardzo się cieszę,że znowu pokazujesz nam Twoje przepiękne prace Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są wszystkie. Wiem ile pracy włożyłaś w ich wykonanie. Warto było, i to , że są czerwone dodaje im niesamowitego blasku świąt. Pozdrawiam serdecznie i miłej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze ze jesteś tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nic quilingowego nie ogladalam na blogach,
    a twoje gwiazdki są naprawde prześliczne:-)
    Fajnie że znowu jesteś:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. A to niespodzianka, strasznie się ciesze Ilonko, że dołączyłaś do zabawy u Danusi. I pisz jak najwięcej , brakuje Cię w sieci.
    Gwiazdki są śliczne , nie wiem która bym wybrała bo wszystkie 3 są rewelacyjne. Podoba mi się to sprytne otwarte kółeczko na zawieszkę . Mów co chcesz ale papier w każdej postaci kochasz miłością wzajemną . Słucha się Ciebie jak mało kto.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Gwiazdy wyszły prześliczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ilonko Kochana jestem zachwycona Twoimi Gwiazdkami! Szkoda, że qulling nie sprawia CI tak wielkiej przyjemności jak kiedyś bo jest profesjonalistką w tej dziedzinie, nigdy nie zapomne Twojego Patio jakie zrobiłaś. Wygląda cudnie Kochana , Całuje i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne gwiazdki :)I dobrze, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ilonko, Twoje gwiazdeczki są perfekcyjne i urocze. Podziwiam detale i wyobrażam sobie ile włożyłaś w nie pracy, ale najważniejsze że lubisz to.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne gwiazdki, w wykonaniu musiały być bardzo pracochłonne, ale efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne gwiazdeczki-śnieżynki! Połączenie czerwieni ze złotym świetnie Ci wyszło. Efekt jest super.
    Quilling jest techniką bardzo czasochłonną, ale prace w tej technice sa piekne, więc warto się czasami pomęczyć, nawet tylko dla samego efektu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna, koronkowa robota. Sam już zrobiłem kartki na święta.

    OdpowiedzUsuń
  23. No i Ilonko kochana super, że coraz więcej postów wstawiasz i do tego jeszcze gadatliwa się robisz, na to czekałam od dłuższego czasu :)
    Gwiazdeczki sa urocze. I skąd ja to znam, miało być jedno a wyszło kilka. Tylko, że ja tak przeważnie mam w sklepach. Idę po jedną rzecz, a wracam z całą torbą :) A za pieskiem to ja bym się chyba zatęskniła na śmierć, podziwiam Cię że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i niezwykle oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne!!! te kolorki cudne!! bardzo lubię czerwień i złoto:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gwiazdki robią wrażenie,to są po prostu cuda -wianki :)
    Nawet boję się pytać ile przy tym pracy ,bo wyglądają na pracochłonne ,
    tym bardziej podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne świąteczne gwiazdki :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te gwiazdki sa obłędnie piękne,jak dobrze że trochę brokatu do nich dorzuciłaś ,będą cudnie migotać .Ty to jednak masz ten dryg do tych paseczków,robisz zawsze po mistrzowsku,nawet długa pzerwa Cię nie wybije z rytmu.
    Kochana cieszę się ,że to już kolejny post w tak krótkim czasie i prosze o więcej .
    Przytulaski kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne gwiazdki. Ta technika nie dla mnie, ale pozachwycać się mogę u innych.
    Pozdrawiam Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie Twoje quillingowe prace to zawsze jest mistrzostwo świata! Gwiazdki w bardzo świątecznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ilonko !!!
    Twoje gwiazdeczki są OBŁĘDNE !!!
    Są tak cudne,że nie mogę oderwać od nich oczu :)
    Boskie !!!
    Fajnie,że znów Cię więcej na blogusiu i w sieci :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)*

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne gwiazdki.Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. Widze ze nie tylko ja tak mam ze po jakimś czasie pewne techniki mnie nudza i szukam nowych :D Gwiazdy są przepiękne, zdecydowanie Ty do tej techniki masz swietna reke :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam te Twoje cuda quillingowe i aż zazdroszczę, że tak nie umiem. Fantastyczne te gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudności tworzysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. no cóż tu można powiedzieć ....śliczności i już. Ale się napociłam przy tm komentarzu ;) Przy Twoich pracach Ilonko nie można zbyt wiele powiedzieć, Twoje prace można podziwiać, podziwiać, podziwiać i tak w nieskończoność. pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdrowych, pogodnych i pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia ;-)) Wesołych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gwiazdki piękne, ale ja nadal nie mogę ochłonąć po obejrzeniu gazetowych cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudne gwiazdki! Ja tez sliwki bardzo lubie. Na szczescie te bawarskie sa parwie tak dobre, jakw Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiekne te gwiazdki :) Quilling w Twoim wykonaniu jest zawsze najwyższej klasy - ten wręcz przecudny.
    Na ostatnie już godziny - życzę Tobie pięknych Świąt ! Ciepłych, spokojnych, pachnących - takich, by pozostawiły po sobie jak najcudniejsze wspomnienia :)

    Będę miała też pieska na przechowanie - i wiem, że baardzo będzie tęsknił... Natomiast z doświadczenia wiem też, że nie ma u niego poczucia czasu- po tych trzech tygodniach będzie się cieszył tak samo, jak po dwóch dniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! ależ te gwiazdki są rewelacyjne! prześliczne wprost :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjne gwiazdeczki stworzyłaś! Nie próbowałam tej techniki, ale przypuszczam, że jest czasochłonna widząc takie cuda. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze z przyjemnością oglądałam Twoje prace Ilonko również i teraz ... śliczne są te gwiazdki . Szczęśliwego Nowego Roku pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie piękne te gwiazdy,aż się nie chce wierzyć,że z cienkich pasków papieru można takie cuda zrobić

    OdpowiedzUsuń
  45. szkoda, że nie darzysz zbyt wielkim uczuciem quilingu bo robisz to świetnie
    gwiazdki są urokliwe...

    mam nadzieję, że miło spędziłaś czas TUTAJ ;-D

    OdpowiedzUsuń
  46. Gwiazdki wspaniałe, pięknie ci wyszły, podziwiam bardzo tą technikę tym bardziej, że ja do jej robienia nie mam ani zapału ani cierpliwości ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przecudne ;) Pewnie będą Cię teraz prosić o możliwość opieki nad psiakiem w nadziei na więcej takich gwiazdek ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta największa gwiazdka jest przepiękna ale i dwie pozostałe cudne.

    OdpowiedzUsuń
  49. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  50. O gwiazdkach prześlicznych, pisałam wyżej:) Teraz Ilonko, życzę spokojnego roku!

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne gwiazdeczki:)Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  52. No po prostu miód - malina, gwiazdki są GENIALNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Urzekające śnieżynki :) Dodatek brokatu to rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ilonko, są piękne:)takie wymuskane:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mimo że późno zawitałam do ciebie ale mam taki problem że nie mam kiedy. Masa rzeczy do zrobienia czeka a tu nie wyrabiam się z tym wszystkim co muszę zrobić na co dzień, ech szkoda gadać. A gwiazdeczki są jak zawsze cudne i uwielbiam podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Puk, puk...
    Życzę radosnych świąt wielkanocnych. Dużo wiosennych uśmiechów:) Całuski

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne, też takie chcę! Wyglądają perfekcyjnie! Może zacznij robić kursy e-learningowe z quillingu? Mogłabyś je sprzedawać z symboliczną 1zł. Jeżeli byłoby sporo chętnych, a na pewno będzie :D to masz dodatkowe źródło dochodu. Zobacz sobie, tu masz platformę do takich kursów http://www.elearning.ideo.pl/funkcjonalnosci/e-kursy/. Jest łatwa w obsłudze więc na pewno sobie poradzisz. Szkoda marnować taki talent!

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo eleganckie gwiazdki i na pewno oryginalne :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)