> To co robię i co lubię: Okrągły koszyk z fikuśnym wieczkiem i słoiczek

piątek, 19 kwietnia 2013

Okrągły koszyk z fikuśnym wieczkiem i słoiczek

Witam wszystkich;)
Zazdroszczę Wam prawdziwej wiosny z wysokimi temperaturami.U nas wprawdzie świeci słoneczko i w słońcu było nawet ponad 20 stopni,ale ta wiosna  bardzo mizerna;(

Dzisiaj znów okrągły koszyk,ale obiecuję,że jak na razie ostatni;)Chyba,że znów wpadnę na jakiś pomysł,albo się czymś zainspiruję;)
Teraz zainspirowałam się koralikami Izy.Kurs TUTAJ i torebka jaką kiedyś Danusia udostępniła na fejsie.
Staram się nie powielać czyichś prac,więc szukam jakiś innych rozwiązań.
To wieczko miało wyglądać trochę inaczej,bo chciałam,zeby koraliki były jedne przy drugich,ale najpierw przykleiłam rurki osnowy i okazało się,że są zbyt duże odstępy.Następnym razem zrobię lepiej;)
Kwiatek na górze,to moja pierwsza praca tego typu;)Nie wyszło mi tak jak robią to scrapujące dziewczyny,bo nie mam takich zdolności,ale za to kwiatek jest jedyny w swoim rodzaju;)))



Widzę,że ostatnio na blogach jest sporo zdobionych słoiczków.
To i ja postanowiłam Wam pokazać mój słoik,świecznik,który zrobiłam w zeszłym roku.
Pomalowany białą akrylową farbą z dodatkiem kawy,ozdobiony szydełkową koronką,różyczką z papieru i gazetowym ,potrójnym serduszkiem.Jest prosty,ale tutaj Was zaskoczę,bardzo mi się podoba;)




Widać ,że wiosna nadeszła,bo i na blogu mniejszy ruch,tym bardziej dziękuję tym,którzy jeszcze tu do mnie zaglądają i zostawiają miłe komentarze;)
Pozdrawiam ;)



















22 komentarze:

  1. Witaj Ilonko:) Koszyczek w moich lubionych kolorkach:) Z takich koralików zrobiłam już kiedyś naszyjnik dla mojej bratanicy, ale niestety nie uwieczniłam go na zdjęciu:) Piękny efekt uzyskałaś:) Masz rację, wiosna trochę nas wyciągnęła sprzed komputerów:) Pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na wieczko koszyka , a słoiczek - piękno tkwi w prostocie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze pieknie, bardzo fajne kolorki i wieczko takie inne, dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa... teraz rozumiem co mialas na mysli mowiac,ze myslimy podobnie hehe :):) Myslalam,ze chodzi Ci o wysylanie paczek zamiast taszczenia ciezkich walizek na lotnisko hehe :):)
    Piekny koszyczek,a sloiczek uroczy :-) Sama myslalam taki zrobic,ale szczerze to przeraza mnie,ze nie mam miejsca gdzie stawiac.. U mnie brak mebloscianek,poleczek i tego typu rzeczy wiec pewnie walal by sie gdzies,a mnie szkoda by bylo,ze nie wykorzystuje go tak jak powinnam ;-)
    Pozdrowionka,buziaki!
    (Czy u Was tez byla taka wichura jak u nas?? Myslalam,ze mi dach zerwie..cos okropnego!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te łączone, różne sploty to dla mnie czarna magia. Wplatanie koralików kosmos. Chcę tak umieć.:}

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczek cudeńko. Sama też kombinuję z nowymi splotami, ale narazie z miernymi efektami ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu Ty tak narzekasz na te swoje prace... koszyk jest cudny! Pokrywka kojarzy mi się z muszlą ślimaka, nie wiem czemu... a kwiatek wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiczek superaśny :) U mnie nic sie nie dzieje bo ciepło się zrobiło i ruszył dalszy etap budowy domku i nie bardzo jest czas na robótki, ale jak tylko znajdę chwilkę to coś stworze a takie słoiczki to na pewno kiedyś staną w mojej nowiutkiej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam zaglądam codziennie - chyba się uzależniłam od tego blogowego świata ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  10. koszyczek bardzo ładny a słoiczek świetny, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczek piekny i kolory sliczne . Piekna pogoda faktycznie mnie tez wyciagnela z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sam kolor przykuwa moją uwagę,a co dopiero taki pomysł i wykonanie.Koraliki są świetne,chociaż wiem,że pracochłonne.A słoik mnie zaskoczył zupełnie.Nie myślałam ,że dziś coś tak fajowego i cudnego zobaczę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyczek jest niesamowity z tym wieczkiem:)Słoiczek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyczek piękny, a słoiczek też bardzo ładny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczek mega - uwielbiam:) i słoiczek też niczego sobie:)
    pozdrawiam

    Ps. No właśnie byliśmy dziś na spacerze, niby słonecznie, ale odczuwa się nadal chłodek w powietrzu:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba pomysł z tymi koralikowymi dodatkami w koszyczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Ilonko.
    Uważam, że jesteś prawdziwą mistrzynią w papierowej wiklie.Wiem,że koszyczek zrobiony jest z papieru,ale patrząc na niego trudno jest w to uwieżyć.Wieczko jedyne w swoim rodzaju-bardzo mi się podoba.A słoiczek "babuni"śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilonko, a cóż ja to widzę? Kolor fioletowy? :) Dobrze, że próbujesz też innych, choć brązy w Twoim wykonaniu są piękne! Przykrywka mega pomysłowa! Życzę Ci pięknej wiosny B-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko kochana,to chwilowe było;))Wracam do siebie,czyli brązów;))

      Usuń
  19. Me han encantado tus trabajos.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super koszyczek :) Podoba mi się ten kwiatek na górze :)
    A świecznik super ;) Dużo uroku mają w sobie te gazetowe serduszka, kto by pomyślał, przecież to takie proste :P

    OdpowiedzUsuń
  21. słoiczek-cudo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)