> To co robię i co lubię: Haft płaski-serduszka

czwartek, 6 lutego 2014

Haft płaski-serduszka

Dzień dobry;))
Odpoczęłam dwa dni od komputera,no może nie tak całkiem,ale przyznam się,że nie biegałam po blogach.
Było mi to potrzebne i przyznaję się bez bicia,będę tak robić co jakiś czas:)
Mam nadzieję,że mi wybaczycie,jak opuszczę jakiegoś Waszego posta;)

Miałam nie pisać dzisiaj nic,ale tak zerkałam na te serduszka i stwierdziłam,że leżą już dość długo,więc trzeba im strzelić fotkę.
Serduszka są trzy,ale jedno jest tak troszkę z boczku,bo nie zasłużyło sobie  na oddzielną sesję.
Skitrałam je i należy się poprawka.Tak więc dzisiaj tylko na zdjęciu grupowym;)

Nienawidzę haftować małych wzorów,bo ślepa jestem i wychodzi mi nierówno.Listki to jest dla mnie koszmar.
Z drugiej strony wyhaftowanie kilku serwetek nie czyni mnie w tym mistrzynią;)
Czy Wy wiecie,że dopiero teraz kupiłam sobie tamborek i odkrywam jego uroki:))
Czerwone serducho to byłą moja pierwsza wyhaftowana na tamborku praca,niebieskie bez tamborka.Wzór uciekł,ale widać to tylko na zdjęciu;)





Kochani jeszcze raz wielkie dzięki dla tych z Was,którzy poświęcili złotówkę na sms-a i zagłosowali na mnie w konkursie na blog roku.
To się już nigdy nie powtórzy,nie będę nigdy więcej brać udział w takich zabawach,bo dla mnie jedyną,najważniejszą,najbardziej sprawiedliwą oceną mojego  bloga są czytelnicy.
Byłabym hipokrytką  gdybym powiedziała,że nie jest mi wcale przykro,bo odrobinę jest,ale z drugiej strony 71 miejsce (chyba),to na ponad 300 blogów jakiś sukces;)))
Powiem Wam szczerze,aczkolwiek może trochę nieskromnie,że  największym sukcesem dla mnie,jest liczba wyświetleń,która po 15 miesiącach blogowania przekroczyła 445 tyś 





37 komentarzy:

  1. O kobieto wielu talentów, czym mnie jeszcze zaskoczysz?? piękne serducha - wszystkie!! dla mnie i tak jesteś Nr1
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lniane serduszko jest cudne, uwielbiam biały haft, pewnie jak zwykle z tym skitraniem przesadzasz bo uważam że wyszło super! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego ci gratuluję ale nie rozumiem co ty chcesz od serduszek wszystkie są wsoaniałe i ja nie widze żadnych skrzywień czy defektów chyba że już faktycznie jestem bardzo ślepa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany... piękne! gdyby mnie się tak chciało haftować jak mnie się nie chce... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne! I to jeszcze z kaszubskim haftem! Ach... kocham wszystko co folkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka!:)
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to niebieskie najbardziej mi się podoba, a ja myślę, że i tak odniosłaś sukces:) ciężko zaistnieć w blogowo - wirtualnym świeci, jest tak ogromny że czasem mnie przerasta, ja od niedawna prowadzę bloga i to bardziej za namową znajomych...no i mam motywację, żeby uwiecznić to co robię:) a jak jeszcze przy okazji ktoś gdzieś daleko w świecie zobaczy moje twory i zostawi słówko, to miłe....pozdrawiam, głowa go góry i rób dalej swoje cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne to mało powiedziane są bardzo ładne wszystkie serduszka. Nie widać ,żeby im coś dolegało. Tamborek gdzieś miałam ale pewnie leży, gdzie w komórce albo dawno już go nie ma. Teraz by się przydał. Uwielbiam haftować ale wciąż mało czasu na wszystko:)

    Mi osobiście, żal, że sms-y decydują o miejscu. To nie jest w tym wypadku sprawiedliwe, bo wiadomo, że wielka cześć nie ogląda wszystkich prac i nie wysyła sms'a najlepszemu według niego blogowi tylko robi to swojemu znajomemu czy rodzince.
    Uważam Ilonko , że Twój blog jest jednym z najlepszych. A liczba wyświetleń i obserwatorów jest też tego dowodem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilonka, kochana Ty moja, ja jak zwykle jestem pod wielkim wrazeniem Twoich prac, wszystko piekne i jak zwykle marudzisz,ze serduszka nie zasluguja na sesje, bo wszystko jest piekne, wszystko jest cudowne, i wszystko mi sie podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serducha są prześliczne!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko, nie wiem co Ty chcesz od tych serduszek - mnie się podobają wszystkie :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miała się do czego przyczepić to wymyśliła że krzywo ...gdzie się pytam :P serducha cudne podziwiam za cierpliwość i z precyzje wykonania :) gratuluje miejsca na liście blogowego świata :) liczba wyświetleń jest dowodem na to jakie piękne rzeczy wychodzą z Twoich łapek :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak trzymaj Ilonko :) Nie przejmuj się wynikami takiego konkursu, bo niestety nie są miarodajne. A Twoje serducha są superowe. Sama mało haftuję, bo niestety zajmuje to zbyt dużo czasu. pozdrawiam gorąco (z tą przerwą to jest jak najbardziej wskazane - sama to stosuję ;) )

    OdpowiedzUsuń
  14. Serducha piękne...a Ty bloguj i pokazuj swoje prace bez względu na jakieś miejsce w rankingu...rób to tak po prostu zwyczajnie dla nas , które podziwiamy pracę Twoich rąk...

    OdpowiedzUsuń
  15. Serduszka cudowne, się mnie podobają :) Krzywizny haftu nie zauważam, ale też i się nie przyglądałam tak szczegółowo. Co do tamborka, to ja go nigdy nie lubiłam, choć jest to pewnie pożyteczne ustrojstwo. Zdecydowanie wolałam jak mi materiał latal między palcami. Co do konkursu, pisałam już na FB, że gratuluję drugiego etapu, bo w całej masie zgłoszonych blogów miejsce nie jest złe. A po kulkach widać było że sesemesesów trochę poszło. Jak dobrze że mam na stanie polską komórkę. Normalnie tutaj jej nie uzywam, to znaczy używam jako porannego budzika pobudnika. Noooooo mam jakiś tam swoj wkład, haha. Co do Twojej nieobecności, to myślałam że po spacerze z piesesem zapomniałaś drogę do domu, haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak jeszcze raz będziesz marudzić ,to się wkurzę i Ci zrobię ....coś tam wymyślę.Śliczne sreducha ,piękny hafcik ,sporo nerwów i prucia Cię kosztuje ale trenuj bo idzie coraz lepiej.
    Co do konkursu to moje zdanie znasz doskonale.,my już się więcej nie damy nabrać i zaczniemy najpierw czytać zasady a potem dopiero decydować czy warto .Dla mnie jesteś największą wygraną ,o czym świadczy nie jedna liczba,nie jeden komentarz i każdy post jaki napisalaś na tych 3 blogach ,które prowadzisz.buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam że w takich konkursach wszystko jest kwestią przypadku i nie są one zupełnie wiarygodne. Prawdę mówią liczby wejść i komentarzy. To jest prawdziwa popularność Ilonko. Jesteś rekordzistką i tego Ci gratuluję.
    Serduszka są śliczne. Tamborek rzeczywiście bardzo ułatwia haftowanie. Wiem bo kiedyś dużo haftowałam. Teraz używam tamborka do czerpania papieru. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze serducha:) Zupełnie niepotrzebnie po macoszemu potraktowałaś to lniane. Ono właśnie najbardziej mi się podoba (nie ujmując nic pozostałym oczywiście):) Ja też pomału przymierzam się do serduszek. Moimi faworytami są właśnie lniane, jutowe oraz z kolorowego płócienka i z koronkami. Co wyjdzie (jeśli wyjdzie) czas pokaże. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle Ilona przesadza i się czepia. Wszystkie serca są piękne. Niebieskie mnie skradło i beżowe mnie skradło. Oba przez tą cudną i delikatną koroneczkę, bo ja koroneczki lubię- niekoniecznie robić :) Beżowe widać, że jest piękne, więc do sesji trzeba było zaprosić :)
    Tamborek rzecz niezastąpiona i bardzo pomocna. Po za tym, cudne materiały no i ten hafcik wyszedł Ci taki piękny!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne serduszka i haft . Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Serducha cudne , szczególnie mnie urzekło to czerwone. Hafcik perfekcyjny gratuluje cierpliwości .

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są piękne ale jak wiesz moje serce skłania się do tego krzyżykowego :)
    PS. Jeśli chodzi o tamborek to ja Cię bardzo przepraszam że nie powiedziałam że na lnie to zawsze na tamborku :/ Gapa ze mnie tak że szok.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam nie widzę że coś ucieka czy nie zasługuje na zdjęcie , wszystkie serducha są śliczne i przyciągają, aż by się chciało tak wsadzić łapkę w monitor i zabrać hi hi Piękny blog więc i sms-ki szły, czasem wydaje się więcej na inne niepotrzebne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne serducha z pięknymi haftami! Podziwiam za cierpliwość :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne serduszka i hafty. Mnie kiedyś babcia uczyła haftowania. Może jeszcze kiedyś spróbuję. Pozdrowionka Ilonko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne serduszka,piękne hafty.Ja używam lupy hafciarskiej.Zawiesza się ją na szyi,ręce wolne,wzrok się nie męczy-polecam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto by patrzył na miejsce jak u ciebie co i rusz coś nowego, coś pięknego, coś unikalnego? Weź tylko jedno pod uwagę, że nie każdy potrafi zrobić wszystko tak jak Ty czy nieskromnie mówiąc ja ;P hehe. Oceniać jest tym bardziej trudno, gdyż nie wiadomo którą oceniać kategorię jak ze wszystkich prac jesteś świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam Twoje hafty, ja to bym się nie podjęła takich maleństw. To z białym hafcikiem jest cacy..., hihi:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  29. Znowu wyjechałaś z cudeńkami!
    A co do konkursów to podzielam Twoje zdanie. Ci, którzy tu zaglądają będą nadal to robić niezależnie od wszystkiego. A robisz tyle pięknych rzeczy, że reklama wcale niepotrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne serduszka a liczba wejść robi wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne niesamowite fantastyczne są

    OdpowiedzUsuń
  32. Serduszka są urocze i ten hafcik - zazdroszczę umiejętności:) A 71 miejsce wśród 300 blogów to wielki sukces:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serduszka prawdziwie wspaniałe i cudne, zupełnie nie widac krzywizn jakiś.... okularki przetarłam i dalej ich nie widzę za to widzę cud serduszka z urokliwymi haftami ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)