> To co robię i co lubię: Quillingowy świecznik-ozdoby na Boże Narodzenie

sobota, 25 października 2014

Quillingowy świecznik-ozdoby na Boże Narodzenie

Dwa posty jednego dnia,to chyba nie grali,ale jak skończyłam to wstawiam;)
Bawiłam się paseczkami kilka dni i wymodziłam.
Świecznik a żywo wygląda lepiej.Jestem naprawdę zadowolona z efektu,ale miałam straszny kłopot ze zrobieniem zdjęć.
Paski cięłam sama,nawet beż żadnego wymiaru,tak na oko .
Jak na święta przystało świecznik  błyszczy się  od brokatu.Nie ma go za wiele,bo ten srebrny czasami wygląda buro,więc dałam go tylko na maleńkie kółeczka i środki płatków.
Czerwony brokat jest na małych płatkach i dzwoneczkach.
Listki posypałam opalizującym pyłkiem,ale na zdjęciach nie widać;(

Nie gadam już,pokażę Wam kilka zdjęć.







Nigdy nie przepadałam za tego typu tłumaczeniami,ale sama muszę się teraz wytłumaczyć z mojej rzadkiej obecności na Waszych stronach.
Mam tak cholernie trudne dni,że ostatkiem sił się bronię,żeby nie zwariować.
Wybaczcie.
Miłego weekendu.



47 komentarzy:

  1. Śliczny :) Się nazwijałaś, że ho ho :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślami jestem z Tobą Trzymaj się! !! Świecznik cudowny: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, rewelacyjny. Jest taki misterny. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :-) i trzymaj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny stroik-ale się napracowałaś-efekt genialny-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny, no chyba i ja muszę zacząć je zwijać żeby takie cuda tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, elegancki!
    Ilonko nie musisz się tłumaczyć przed nami, ważne, że jesteś, że wróciłaś i ciągle coś nowego tworzysz. Ja osobiście bardzo Cię podziwiam. Jesteś bardzo silna, musisz być silną. Nie wiem jak ja bym funkcjonowała w Twojej sytuacji. Gorąco Cię pozdrawiam i przytulam do serca. Trzymaj się, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu u Ciebie rzeczywiście CUDA-wianki .A ten świecznik to kolejne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam tą techniką kartki i bombki. Ale to co zobaczyłam przerosło moje oczekiwania.
    Świecznik bardzo oryginalny i pięknie wygląda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny świecznik!!!
    Trzymaj się cieplutko Ilonko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurna !!! napisałm kilometrowego komenta i mi go zeżarło. Wrr.... zatłukę kiedys goscia.
    Ilonko świecznik cudny wymodziłaś. Ale sie nazwijałas tych papierków . Podziwiam za cierpliwość , ja bym chyba prędzej jajko zniosła !!.
    Ale trud sie opłacił , świecznik jest zajefajny .
    A nami sie nie przejmuj, będziesz miała ochote i czas to nas odwiedzisz. My i tak będziemy tu zaglądać .!!!
    Trzymaj się Kochana , jestesmy z Tobą
    Pozdrówka serdeczne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ! Kto nie potrafi sam poradzić sobie z jakimś problemem, wykaże się sporą dozą rozsądku, prosząc kogoś o pomoc. Skorzystać z czyjejś pomocy to pewien rodzaj odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjawiskowy! To niesamowite jak ze zwykłych paseczków papieru tworzysz takie dzieła. Ależ ten świecznik jest dopracowany, tyle warstw... piękny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Ilonko.
    Ten świecznik jest po prostu śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ilonko uroczy świecznik. Twoje paseczki są idealne, podziwiam Cie, nie wiem jak to robisz? ale jak już kiedyś pisałam to magia:))
    Ilonko będzie dobrze, głowa do góry . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, you are very creative!
    Have a lovely sunday
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  16. Ilonko świecznik jest boski, inaczej nie da się go określić. Wspaniały, rewelacyjny, genialny! Widzę tu wiele wspaniałych rozwiązań godnych zapamiętania, kwiatki przepiękne, bardzo fajne listki i dzwoneczki. Świecznik przyjemnie błyszczy. Doskonale rozumiem Twój brak czasu, ostatni miesiąc był ciężki i dla mnie co również odbiło się na życiu blogowym. Życzę spokojnego weekendu, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny Ilonko! Zresztą Twoje quilligowe prace mogę oglądać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny świecznik,patrzyłabym na niego całymi dniami:) nie mogę pojąć jak można zrobić coś tak cudnego.
    Ilonko rozumiem że mam ciężki czas,ale będzie dobrze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ilonko cudny świecznik, podziwiam cierpliwość i chęć samodzielnego wycinania miliona paseczków;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świecznik jest przepiękny i wiesz, że od dawna podziwiam Twoje prace:)
    tak samo podziwiam Ciebie- jesteś silna kobietą i wierzę, że dasz radę, potrzeba tylko trochę czasu do ogarnięcia wszystkiego.
    Trzymaj się Ilonko i buziam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńko :-) rewelacyjny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, wytworny i bajkowy świecznik, Podziwiam kunszt ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny...jestem pełna podziwu dla Twoich prac
    wszystkiego co najlepsze życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Prze-pię-kny! Cudo! Uwielbiam takie kolory :) A zdjęcia też ładne, wszystko ładnie na nich widać! Życzę Ci, żebyś zyskała trochę spokoju i oddechu od codziennej gonitwy :) Żeby pocelebrować nicnierobienie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny Ilonko jak każda praca ... Pozdrawiam Cię serdecznie i jestem z Tobą .

    OdpowiedzUsuń
  26. perfekcja w każdym calu .... WOOW !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, genialny ! Trzeba mieć cierpliwość do takich prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ilonko nikt nie ma ustalonego grafiku bywania na blogu ...ja też zawsze tak w kratkę jestem ....a świecznik rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  29. Normalnie aż oczy przecieram ,czy aby się wyspałam i dobrze widzę.Drugi post był wczoraj ? I to robótkowy?.Oj zagłuszasz czas i myśli robótkami i bardzo dobrze,skoro to Cię choć trochę wyciszy i uspokoi.
    Ilonuś moja kochana świecznik kapitalny,delikatny i jakże pasujący do świątecznego nastroju.
    Nadal nie zmieniam zdania ,że jesteś królolową quillingu ,ciągle to udowadniasz swoimi kręciołkami.
    Buziolki niedzielne i przytulaski jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna misterna wręcz koronkowa robota :) podziwiam i chylę czoła :) kochana myślami jestem z Tobą :) przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wierzyć się nie chce że można takie cudo zrobić rękoma, a nie wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W końcu udało mi się do Ciebie dotrzeć. Wczoraj za żadne skarby nie chciało mi się nic otwierać. Ani z bloggera, ani z fejsa wleźć się nie dało.
    Świeczniczek ukręciłaś fantastyczny, bardzo ciekawy i oryginalny. A coś mi się obiło gdzieś kiedyś o uszy, albo i oczy, że na paski patrzyć nie możesz, czy jakoś tak. A może mi się to tylko przyśniło? A dwa posty jednego dnia też już kiedyś gdzieś u Ciebie chyba były, hihi. Nie wiem, skleroza Cię dopada czy to tylko SKS ?? Buziam Cię kochana, trzymaj się mocno i nie daj się.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowity! pierwsze słowo jakie ciśnie mi sie na klawiaturę:) Ile Ty masz cierpliwości....

    OdpowiedzUsuń
  34. jest prześliczny ! te kolory kojarzą mi się z takim mroźnym śnieżnym porankiem... ah jak ja tęsknie za takimi!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak jeszcze raz zeżre mi komencika to napiszę do Ciebie mailika...
    Ilonko cudne cudeńko!!! Zachwycam się i podziwiam:))) Bajeczna kompozycja:))) Tyle tu różnych śliczności pozwijanych i pięknie ułożonych:)
    Nacięłaś się spooooro paseczków - sama wczoraj cięłam;) - i jestem w szoku, że cięłaś na oko!!! Są takie równiutkie. Dzięki Tobie Ilonko , Twoim poradom i wskazówkom postanowiłam spróbować;) Dziękuję:)))))))))
    Pomału zaczynam tworzyć " cośki" ( takie określenie strzelił mój syn Karolek, gdy zobaczył pierwsze elemenciki:)) - od czegoś trzeba zacząć;)
    Pozdrowionka, buziaczki i przytulaski:))) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny quilling tworzysz,świecznik rewelacyjny i nic się nie przejmuj wszystko się ułoży :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. On nie może na zywo wygladać lepiej - jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczena mi opadła .....
    Jest piękny !!!
    Uwielbiam oglądać Twoje quillingowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świecznik przepiękny i jak zawsze perfekcyjny :)
    A co do trudnych dni to życzę by jak najszybciej poszły w zapomnienie i by zmieniły się w jak najlepsze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Co za precyzja, jesteś dla mnie mistrzynią, nie wiem co powiedzieć, bo już wszystkie możliwe ochy i ach powiedziały poprzedniczki moje :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczny, bogaty , bardzo interesujący. Wspaniała ozdoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam pani Ilono :) Chciałam serdecznie podziękować pani za bloga,którego pani prowadzi.Ja również bawię się papierem-origami,quilling,kręciołki itp.Inspiracje i podpowiedzi często "podkradam" właśnie z pani bloga.Jest tu czysto i dokładnie wszystko opisane.Pani prace są fascynujące :D Jeszcze raz dziękuje,za tą fantastyczną stronkę i czekam na dalsze Pani dzieła.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)