> To co robię i co lubię: Quilling 3d-altanka

piątek, 9 sierpnia 2013

Quilling 3d-altanka

Dzień dobry;)
Dziękuję Wam bardzo,bardzo,za takie piękne komentarze pod ostatnim postem.Aż mi się serce radowało czytając je wszystkie;)Dziewczyny jesteście kochane!!!!

Quilling wciągną mnie na całego.

Dzisiaj tzw 3d .
Była już altanka z papierowych rurek,można zobaczyć ją  TUTAJ,a dzisiaj altanka z papierowych paseczków.
Robi się ja naprawdę prosto.Oparta jest praktycznie na dwóch kształtach,na łezkach i kółeczkach.
Całkowita wysokość to 15 cm,a szerokość 12cm.
Dodatki są maleńkie,co zobaczycie na zdjęciach.
Jak ja lubię taką zabawę;))
Wstawiłam dużo zdjęć,ale mam nadzieję,że Was nie zanudzę;)

KURS NA ALTANKĘ ZNAJDZIECIE TUTAJ


jeden cent dla porównania













Przygotowałam tutorial na tę altankę.
Wstawię go jutro,bo dzisiaj pobiłabym rekord długości posta i liczby zdjęć;)
Wszystkich chętnych zapraszam na jutro;)

Teraz lecę coś zrobić w domu,bo już ta godzina,a ja przed kompem siedzę;)
Całusy dla wszystkich zaglądających i komentujących;)











77 komentarzy:

  1. Super! Im mniejsze, tym ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny projekt:)Te kwiatuszki w doniczkach , pnącze, cała ta altanka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko cudeńko zrobiłaś :)) Uwielbiam oglądać te quillingowe cuda i tylko żałuję, ze już brakuje mi czasu na nie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest nieprawdopodobne... Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite, najbardziej ucieszyły mnie te doniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądają takie miniaturki:) Altanka jak prawdziwia:) Zadbałaś o każdy najmniejszy szczegół dzięki czemu aż chciałoby się usiąść i odpocząć w takiej altance:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna, taka prawdziwa, cudo Ilonko cudo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BOŻE CO ZA CUDO,NAPATRZEC SIE NIE MOGE!!!:)SWIETNA OZDOBA!

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNOŚCI DO POTĘGI. Ilonko jakie masz sprytne paluszki, żeby takie maleństwa tak idealnie poukładać:)Że Jesteś zdolna i "pomysłowa" to widać na Twoim blogu ale wciąż mile zaskakująca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńko :) Podziwiam za cierpliwość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe "cuda wianki" - brawo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita!!! I w dodatku piszesz, że altankę "robi się prosto" ;) Dla mnie to by było mega skomplikowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa koronkowa robota! Cacko jakich mało:)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja droga, jesteś mistrzynią! Aż brak mi słów! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ilonko jestem pod wrażeniem dach po prostu cudo. Strasznie podoba mi się ta metoda, ale jeszcze nie próbowałam swoich sił. Może kiedyś, pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Altanka przeurocza, te drobniutkie elementy jednak wymagają pracy i precyzji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna !!!! Oj kochana, wciaga Cie, wciaga!!! Uwielbiam te male kwiatuszki w doniczkach. Mam poustawiane na poleczkach naparstkowych u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu brakuje mi słów! Altanka jest cudowna! Delikatna i taka romantyczna! Bardzo podobają mi się te listki... Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudna! Koronkowa robota, podziwiam zręczność paluszków:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. altanka aż dech zapiera jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się u nas mówi "czapki z głów! i tylko to mi przychodzi do głowy, choć do małomównych nie należę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu, aż mi dech zaparło. Przepiękna altanka. I te szczegóły, wszystko tak dopieszczone i idealnie dopasowane. Jestem pod naprawdę ogromnym wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Altanka jest rewelacyjna ;-)) Bardzo śliczna, taka delikatna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojoj ale to cudne jest, te malutkie doniczki i kwiatki w nich a ten ozdobny daszek - JEST PRZEPIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna! Ile detali, wszystko tak realnie wygląda, te doniczki i kwiatuszki, o sklepieniu nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ale cudo! To trzeba mieć zdolne rączki, żeby taką fantastyczną rzecz stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Altanka jest śliczna !!! Podziwiam pomysł i wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale altanka wyglada , gdyby nie miarka nie pomyslalabym ile precyzji na waskie paseczki potrzeba , zeby skrecic i kleic . Cudenko :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. zegarmistrzowska precyzja, Ilonko cudna altanka

    OdpowiedzUsuń
  31. Altanka jest śliczna. Napatrzeć się nie mogę na nią, zresztą jak na wszystkie twoje prace a w szczególności te quillingowe :) Już nie mogę sie doczekać kolejnego cuda zrobione przez Ciebie :) ps. Długo z chodzi zrobić taka altankę ?

    OdpowiedzUsuń
  32. coś pięknego:) rewelacja w prost wow:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też uwielbiam quilling :) czasem jak mam kaske to kupuje sobie paseczki:) i tworze,ostatnio zrobiłam motor dla brata i nakleiłam na kartce :) chyba mu się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna altanka. Pewnie kosztowała wiele pracy i czasu, ale efekt jest znakomity:)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudo!!!!! podziwiam po stokroć!!! ...i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ilonko mnie juz slow brakuje na Twoje cudenka,po prostu dech zapiera wiec powiem krotko. Jestes po prostu Krolowa Quillingu .Buziaki ogromniaste,

    OdpowiedzUsuń
  37. o jejusiu jakie to śliczne!!!! wpadłam przez przypadek z innego bloga i już siedzę od godziny i nie mogę oczu oderwać.
    serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. SUPER ALTANKA CUDEŃKO A JA JESZCZE DOBRZE NIE POTRAFIĘ ZROBIĆ KWIATKA TĄ METODĄ POMAŁU ZACZYNA MNIE WCIĄGAĆ MOZE ZA JAKIS CZAS COŚ STWOŻĘ OBECNIE WIKLINA PAPIEROWA I TAKIE RÓZNOŚCI POZDRAWIAM NINKA

    OdpowiedzUsuń
  39. przesliczna wyszlo Ci rewelacyjnie :) ja na urlopie pod namowa kolezanki zakupilam swoj pierwszy zestaw do qullingu i jakos nie moge sie zabrac zeby sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczęka mi opadła i nie mogę jej pozbierac z podłogi... :D
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam i podziwiam - zarówno altankę, jak i Twoją cierpliwość do tworzenia takich miniaturek! CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Великолепная беседка!!!!! Браво!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja Ci za dużo nie napiszę bo mnie z zachwytu zatkało :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj Ilonko :) Ciągle zadziwiasz swoją pomysłowością i cudnymi wykonaniami. te maleńkie dodatki na stoliczku normalnie rozbroiły mnie na całego :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  45. moja szczęka wylądowala na podłodze i nie idzie jej pozbierać... boskie! masz w rękach magie :) ponieważ nie będe wypisywałą każdego szczegółu który mnie zachwyca powiem ttylko że już pnącze z listkami i dach sa cudem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A mnie chyba odebrało mowę.... Postawiłaś sobie Ilonko poprzeczkę baaardzo wysoko. Niezwykła jest precyzja z jaką wykonałaś tą maleńką altankę, naprawdę podziwiam. A te malutkie doniczusie wyglądają rewelacyjnie. Bijesz wszelkie rekordy pomysłowości. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj! i dziękuję za komentarze u mnie niezmiernie mi było miło je czytać ,tak miłe słowa od Kogoś TAK ZDOLNEGO!!Twoje prace są mega cudne!!!
    Wspaniałości życzę Beata

    OdpowiedzUsuń
  48. Ilonko genialna jest Twoja altanka i koniecznie muszą podziwiać ją tłumy!!! Bardzo proszę zgłoś ją na wyzwanie na blog Artimeno, albo ja to zrobię:)) pozdrawiam nieustannie podziwiając Twój kunszt sztuki quillingowej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,normalnie czuję się zawstydzona;)Ja bardzo chętnie bym to uczyniła,ale nie wiem czy jeszcze można,a po drugie z tego co czytałam potrzebne jest zdjęcie,a tego tutaj brak;(

      Usuń
  49. Jestem tu pierwszy raz i już mam ochotę zostać.
    Przyjmij proszę moje szczery wyrazy uznania. Przyglądałam się twej pracy dość długo i zatkało mnie. Sam pomysł jest fantastyczny. Na szczególne uznanie moim zdaniem zasługuje twoja precyzja. Te elementy są maleńkie, a tworzą doskonałą całość. Cudeńko i z tego co widziałam nie pierwsze. Łatwo się domyślić, że nie ostatnie :)
    PS. Czy miałabyś ochotę udostępnić zdjęcie swojej pracy na mojej stronce w zakładce Inspiracje?
    https://www.facebook.com/IgielkaMB
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak przemiłe słowa;)Oczywiście,że mam ochotę udostępnić;)Będzie mi bardzo miło;)
      Pozdrawiam również

      Usuń
  50. kochana to jest tak niesamowite i tak piękne, że brak mi słów aby to opisywać

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ilonko, czy Ty wykonujesz to pod lupą? Przecież to mniejsze od pensa! I to o dużo! Jesteś nieziemska kobietko :) Dla mnie to czarna magia zwijanie takich tyćkich elementów, a Tobie to wychodzi jak poranna kawa, dokładnie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Quilling bardzo mnie intryguje, ale cały czas zastanawiam się, czy starczy mi cierpliwości do niego... :) Twoja altanka jest fantastyczna!

    Nominowałam Cię do zabawy blogowej: http://dekobzdety.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie trzeba się zastanawiać! Trzeba działać! A to oj jak wkręca!

      Usuń
  54. To już jest jazda bez trzymanki! Faktycznie ten quiling Cię wciągnął! I chyba nie prędko puści ha ha ha!

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowna jest ta altanka, aż brakuje mi słów... Podziwiam Twoją cierpliwość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Szczęka spadła mi na podłogę i nie jestem w stanie jej pozbierać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A tak poważnie, skąd Ty bierzesz tyle cierpliwości?????????????????

    OdpowiedzUsuń
  57. Ilonko prawdziwe cudo! Nie wiem kochana skąd ty bierzesz takie pomysły. Majstersztyk pod każdym względem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. No i trafiłam na jeszcze jednego SUPERAŚNEGO bloga!
    Super dzieło ta altanka!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  59. cudo!!! normalnie brak słów, jaka Ty jesteś utalentowana. Pozazdrościć pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. No tyle komentarzy to musi świadczyć tylko o mistrzowskiej klasie.Altanka cudniasta,pojechałaś z tymi paseczkami na maxa.
    Poprzeczkę podnosisz sobie bardzo wysoko i jestem ciekawa co będzie kolejnym razem,może uchylisz rąbka tajemnicy swojej koleżance po fachu:))))
    Całuski :)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna altanka :)Jak wszystko inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna altanka! A ten bluszcz oplatający belki jest po prostu uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. łał no robi wrażenie nie ma co. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's truly informative.

    I am gonna watch out for brussels. I will be grateful
    if you continue this in future. Lots of people will be benefited
    from your writing. Cheers!

    Feel free to surf to my website - eleonora

    OdpowiedzUsuń
  65. to że to cudo to każdy wie a ja właśnie tą altankę robię mam dopiero 12 lat i nie jest taka równa i w ogóle ale myślę że babcia się ucieszy z prezentu pozdrawiam
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)