> To co robię i co lubię: Popierdółki,czyli haftowane zawieszki na Boże Narodzenie

wtorek, 25 listopada 2014

Popierdółki,czyli haftowane zawieszki na Boże Narodzenie

Dzień dobry kochani;))
Bałam się,że przez moją nieobecność wszyscy o mnie zapomnieli,ale patrząc na ilość wejść na bloga,trochę się uspokoiłam;)Dziękuję Wam za to,że jesteście ,zaglądacie i piszecie.
Odbębniłam wyjazd do Polski i jestem szczęśliwa,że wróciłam,że jestem tutaj,na swoim miejscu.
Nie załatwiłam prawie nic,przeraziłam się opieszałością i niekompetencją polskich urzędniczek i uwierzcie mi ,nawet mi się pisać nie chce co musiałam zrobić,żeby dostać akt zgonu mojego męża.
Jak go wreszcie wychodziłam to przeraziłam się ponownie,bo takiego dokumentu jeszcze nie widziałam.Muszę sądownie udowodnić,że mój maż był moim mężem  i nie rozwiedliśmy się w Irlandii.
Masakra jakaś.Chyba będę musiała brać zaświadczenie z każdego irlandzkiego sądu,że się nie rozwiodłam.
O mamo moja ....
Tutaj tez czeka mnie jeszcze masę spraw do pozałatwiania,więc czas przedświąteczny będzie trochę napięty.

Nie wyobrażałam sobie nic nie robić w długie jesienne polskie wieczory,więc najłatwiej mi było spakować kawałek kanwy i mulinę.
Powstało kilka takich zwykłych zawieszek.
W domu na szybciocha je oprawiłam i są.


Granatowa serwetka kupiona w ciuchlandii i jakaś złota nic do robienia na szydełku

Powstał dziwny dzwonek

Porozdzielałam nitki i powstało serduszko




Takie byle co,ale nie szaleję z ozdobami.
Muszę za to porobić sporo koszyków i tylko boję się,czy zdążę przed świętami.

Zmykam kochane bo znowu muszę lecieć do urzędu.
Mam już dość tego latania i załatwiania.
Pozdrawiam Was cieplutko ;))





48 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zawieszki :) Widać, że nie umiesz się nudzić i potrafisz wykorzystać kreatywnie każdą wolną chwilkę :) Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za pomyślne wędrówki po urzędach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki !!
    Tylko nie zapomnij zdjęć zrobić koszykom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. popierdoki?? Ilonko jak możesz, przecież to piękne zawieszki są:))
    A o naszych urzędniczkach to powinno się prace magisterskie pisać,np pt Co robi urzędnik w pracy, albo Dlaczego ludzie przychodzą do urzędu i czego chcą, jak urzędniczki czasu nie mają na prace?!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. très jolies décorations de Noël

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe tworki:)

    sprawdz czy na pewno to wszysko, bys nie musiala wracac po zaswiadczenia ze tam, gdzie mieszkasz to faktycznie ty i tam przebywasz i od kiedy-
    kolezanka miala klopoty formalne i zalatwiala je 6miesiecy, ale udalo sie dopiero jak wziela sobie pomoc prawna w polsce

    OdpowiedzUsuń
  6. takie popierdółki jak ty sobie zrobiłaś sama bym chciała mieć ale jakoś nie mam czasu a może cierpliwości -są cudowne kochana Ilonko - natomiast spraw prawno urzędowych niestety nie da rady przeskoczyć od razu jakby nam się to wydawało -pomału proszę cię bez stresu i gonitwy a pozałątwiasz wszystko - uwierz sama w siebie po raz drugi - buziaki ślę Marii i trzymam kciuki za pozytywne załatwienie twych spraw

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zawieszki śliczne. Ten reniferek szczególnie mi się podoba:) Oj ładnie by wyglądał na mojej choince:)
    Ilonko mocno Cię przyciskam i serdeczności życzę. Trzymaj się. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mogłaś pomyśleć ze o Tobie zapomnimy? To niemożliwe! !! Cudowności stworzylas też ostatnio haftowałam podobna nitką: ) o opieszałość i bezduszności urzędów lepiej nie będę wspominać Dobrze ze jesteś: )

    OdpowiedzUsuń
  9. polskie urzędy są zajebiste ...
    cierpliwości życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. w Polsce biurokracja niestety rządzi - ja miałam właśnie wczoraj przeprawę z paniami w sekretariacie szkoły policealnej, ale na szczęście napisanie skargi do oddziału głównego poskutkowało. Współczuję Ci tego wszystkiego co musisz przejść - tak jakby śmierć męża nie była wystarczająco bolesna, to jeszcze się trzeba z głupimi urzędasami użerać... Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko śliczne te zawieszki wuhaftowałaś. Ja też w podróż zawsze zabierma krzyzyki , bo zajmuja najmniej miejsca. A ta złota nitka z serwetki wygląda świeteni na tych hafcikach.
    Polskie, prawo , polskie urzędy i polscy urzędnicy to jest jakieś kosmiczne zestawienie i mieszanka wybuchowa, klient wcale nie jest "Nasz Pan" mzna wyjść z siebie i stanąc obok. Wię mniej więcej wiem o czym mówisz. Ale mam nadzieję, że mimo wszystko uda Ci się w końcu domknąc wszystkie sprawy, czego z całego serce Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak ja kocham załatwiać takie sprawy:P Chociaż nawiasem mówiąc w kraju przez pewien czas pracowałam w urzędzie;P Po urodzeniu pierwszego dziecka w IE tez miałam niekończące się problemy z załatwieniem certyfikatu. Ile papierów ,tłumaczeń,nerwów i kasy na to poszło. Koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam dodać,że ozdoby na choinkę -śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zawieszki takie mega świąteczne. Wytrwałości życzę i szybkiego zakończenia sprawo. Pozdrowionka serdeczne Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawieszki cudne, nawet złoty renifer, którego w pierwszej chwili nie zauważyłam, i pomyślałam, że chyba po pijaku hafciłaś :) Haha
    Dziwnościami urzędów jestem zszokowania, choć z drugiej strony pewnie i nawet nie zdziwiona, bo w Polsce możliwe jest wszystko. Nie wiadomo czego można się spodziewać. Najważniejsza jest cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te zawieszki Ilonko. Najbardziej podoba mi się złote serduszko - prześliczne!
    Z ciekawością czekam na Twoje koszyczki.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ilonko zawieszki cudowne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadne pierdołki same śliczności :) Ściskam mocno :**** Kinia

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności same. Koszyków już się nie mogę doczekać. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwykłych?? One są niezwykłe. A najbardziej podoba mi się dzwonek! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te krzyżyki zrobiłaś:) Jak dla mnie są one bardzo urocze i ozdbne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności Ilonko :) Zresztą jak zwykle :)) Czekam na koszyczki :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawieszki sa piękne. Dobrze że masz to coś co cię wieczorkiem odstresowywuje. Życzę cierpliwości w sprawach urzędowych. Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ilonko tak łatwo się nas nie pozbędziesz;)
    Kochana co za głupotki piszesz? Jakie "popierdólki"?!!!!! Piękne zawieszki a Ty narzekasz. Dzwoneczek uroczy, serduszko obłędne;), Mikołaj fajowski, a choineczka prześliczna:) Każda z nich ma w sobie coś co mi się podoba, a wszystkie łączy perfekcja wykonania.
    Zdążysz z koszyczkami - wiem, że dasz radę:)
    O sprawach urzędowych się nie wypowiadam, bo to temat rzeka...
    Życzę Ci cierpliwości i wytrwałości w pozałatwianiu wszelkich spraw .
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ilonko, jak dobrze, że już do nas wróciłaś. Oczywiście, że o Tobie nie zapomnieliśmy :) Hafciki są urocze, kiedy Ty miałaś jeszcze czas żeby je zrobić, to nie wiem :) A o naszej biurokracji i urzędach to dużo by można było pisać... przykro mi że tak się stało i wierzę, że uda Ci się wszystko w miarę szybko załatwić. A jak spotkanie z rodziną i znajomymi, dałaś radę? Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne zawieszki :) Życzę powodzenia w walce z urzędami, nie daj się!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zawieszki :) Cudne :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Załatwianie czegokolwiek w urzędach nie należy również do moich przyjemności...
    A popierdółki zrobiłaś przeurocze! Dzwonek i serduszko podobają mi się najbardziej!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj prawda, w naszych urzędach dzieją się dziwne rzeczy. Trzeba mieć nerwy, by coś w ogóle załatwić. życzę Ci by Twoje problemy w tej kwestii były jak najmniejsze. Zawieszki są piękne. Pozdrawiam i powodzenia w tych Urzędach

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale z Ciebie silna kobieta, nawet sam sobie nie zdajesz sprawy jak bardzo. Twórz kochana jak najwięcej to zawsze pomaga i urzędy wtedy nie są takie straszne :). Całuję i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No niestety tak to już u nas jest w urzędach,że ciężko coś załatwić.
    Cudeńka zrobiłaś,widać że nie zmarnowałaś ani minutki
    .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. serduszko z reniferkiem jest mega.....powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Ilonko! Ciesze się że pobyt i formalności, choć część już za Tobą. Twoje popierdółki są boskie i chciałabym potrafić takową zrobić.Jak ty je oprawiasz? pozdrawiam! Buziale

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawieszki są urocze, prześliczne. Powodzenia trzymam kciuki. Pozdrawiam serdecznie::)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękności Ilonko. Zawieszki są urocze. Na pewno uda Ci się wszystko pozałatwiać ale rzeczywiście prawda jest taka, że w naszych urzędach trzeba ścieżkę wydeptać żeby coś załatwić. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj Ilonko, że Ty tak brzydko o polskich urzędniczkach...... a ja to jedna z nich, co prawda nie z USC ale jednak haha. Ale dużo w tym prawdy że można w tych naszych urzędach osiwieć. Niedawno musiałam użyć ciężkiej artylerii w jednym z urzędów mówiąc - niech mi pani tu nie chrzani, ja znam procedury bo poniekąd robię to co pani, więc niech pani łaskawie spojrzy w komputerek i tam wszystko jest co trzeba.... i k...a było :)
    Z Twoich popierdółek lubię dzwonek :) Ja trochę dziwna i on ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Załatwiania spraw urzędowych nie zazdroszczę tym bardziej takich:( Zawieszki Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo cierpliwości w urzędach. I jeszcze więcej cierpliwości...
    Piekne zawieszki poełniłaś. Piekne. Ni e rozumiem tylko, dlaczego dzwoneczek jest "dziwny" ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne te zawieszki nic dodać nic ująć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ilonko Kochana ja tak późno zaglądam ale z podziwem. Urocze zawieszki. Ale przede wszystkim już dziś chciałam Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne. {Przede wszystkim zdrowia i żadnych trosk. Uśmiechu i samych radości . Buziaki dla Ciebie i pozdrowionka dla rodzinki. Coś mnie naszło na pisanie ale więcej na fb

    OdpowiedzUsuń
  41. Coś pięknego, jestem tu po raz pierwszy i jestem oczarowana tymi wspaniałościami. Właśnie zrobiłam swe pierwsze koszyki wiklinowe i będę szukać tutaj dalszych inspiracji. Pozdrawiam M. z Radosnego Zakątka:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach Kochana strasznie współczuje CI takich ekscesów... Trzymaj sie Kochana , silna z Ciebie Kobieta i wierze w Ciebie , jestes moim menorem zyciowym. Caluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Ilonko.
    Od rana "chodzę "po blogach składając świąteczne życzenia.To trochę dziwne,że nie napisałaś prawie przez miesiąc.Mam nadzieję,że u Ciebie wszystko w porządku?Życzę zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Wiem to pierwsze święta bez mężą.Mam nadzieje ,że spędzisz je z dziećmi, razem będzie wam lżej.Uściski ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Zawieszki są piekne,co do urzędów,to zależy na kogo trafisz,jak załatwiałam umiejscowienie ślubu córki,miałam to samo,przy aktach urodzenia dzieci o podwójne obywatelstwo poszło jak po maśle,są ludzie i "ludziska"wiem,że nie będzie Ci łatwo,ale mimo wszystko życzę ,spokojnych,ciepłych świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  45. Wesołych mimo wszystko i spokojnych świąt -Sylwia Super że do nas wróciłaś !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)