> To co robię i co lubię: KWIATOWE WYZWANIE

piątek, 9 stycznia 2015

KWIATOWE WYZWANIE

Chyba wszystko obmyśliłam co do zabawy,więc jestem;)
Stanowczo za długo oglądałam ozdoby na Boże Narodzenie,więc  chce mi się czegoś innego.
Chce mi się wiosny,kolorów i kwiatów.

Z tegoż to powodu zapraszam Was do zabawy.
Nie będę się rozpisywać,bo mimo,że jestem gadułą,to coś ostatnio nie mam weny do pisania.
Zasady są bardzo proste,termin zabawy dość długi,więc myślę,że chętni nie będą mieli problemów z wykonaniem pracy na to wyzwanie(o ile chętni będą;))





Przeczytajcie regulamin zabawy;)

1- Udział w zabawie biorą osoby posiadające aktywnego bloga,to znaczy takiego,w którym są w miarę regularne wpisy.

2-Osoba biorąca udział w zabawie, wpisuje komentarz pod tym postem, pobiera baner zabawy i wstawia go na pasku bocznym swojego bloga,linkując do tego posta.
W poście ze zgłaszaną pracą, również wstawia podlinkowany baner zabawy.

3-Prace zgłaszamy poprzez kliknięcie w ikonkę żaby,która znajduje się pod tym postem.

4-Każda osoba może zgłosić tylko jedną pracę.

5-Zgłoszona praca może brać udział tylko w tym wyzwaniu,a w poście nie może być  żadnych innych prac.

6-Nie trzeba dopisywać się do obserwatorów,ale jeśli się  komuś  u mnie  spodoba,to z uśmiechem powitam;)

7-Praca musi być zrobiona specjalnie na to wyzwanie

8-Tematem zabawy są kwiaty.
Jest mi wszystko jedno,czy będą to robione w dowolnej technice kwiaty,czy będą wykorzystane tylko kwiatowe motywy.Mogą być tkaniny w kwieciste wzory czy kwieciste papiery.Mogą być kwiaty malowane,wyszywane,jakie kto chce.
Praca musi być kolorowa (minimum 4 kolory) 
Nie może to być wielkanocna ozdoba

9.Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez głosowanie.
 Po terminie zgłaszania prac,opublikuję posta ze zdjęciami i linkami do blogów.

10- Głosować mogą tylko osoby posiadające bloga.

11- Głosować będziemy przez 3 dni.

12-Głosowanie będzie tajne.Jak wiecie komentarze są moderowane,więc zostaną upublicznione dopiero po terminie głosowania.Uważam ,że tak będzie ciekawie;)Nikt nic nie wie,głosuje tak jak mu gust podpowiada,a nie wdzięczność czy koleżeństwo;)

13-Każdy głosuje na dwie prace,przyznając pierwsze i drugie miejsce.Pierwsze miejsce to 2 punkty,drugie 1 punkt.

W komentarzu wpisujemy najpierw

                                                  1 miejsce xxxxxxx
                                                   2 miejsce xxxxx
Potem możecie się rozpisywać;)))
To bardzo ułatwi mi liczenie głosów.

14-Miałam problem z nagrodą bo nie chcę kogoś na siłę uszczęśliwiać swoimi pracami,a wiadomo też,że takie zabawy maja właściwie na celu promocję naszych prac.
Główną nagrodą będzie promocja bloga osoby, która wygra wyzwanie.
 Na moich dwóch blogach,tutaj i na  kursowym, zawiśnie podlinkowany  baner wygranego bloga z pracą,którą sam autor wybierze (nie musi być to praca wyzwaniowa)
Baner będzie wisiał przez dwa tygodnie. 
Dodatkowo ,w 3 kolejnych  postach na tym blogu,będę zapraszać do odwiedzin strony z wygraną pracą.
 No a żeby nie było ,że jestem chytra,to oczywiście będzie drobiazg ode mnie,ale o tym później,to znaczy w innym poście;)

15-Zabawa potrwa do 10 lutego 2015 .

16-Bardzo bym chciała zobaczyć oryginalne prace,coś,czego jeszcze nie widziałam.
Zachęcam więc do uruchomienia wyobraźni ,bo może będzie druga równorzędna nagroda,przyznana tylko przeze mnie;)

Wiem,że większość z Was bierze udział w jakiejś zabawie i pewnie cierpicie na brak czasu,ale mam nadzieję,że ktoś jednak będzie miał ochotę na wyzwanie u mnie;)

Tulam wszystkich ciepło ;)

86 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa, też mam dosyć tej szarości za oknem i tęskno mi do wiosny. Może coś pomyślę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko kochana szykuje się super zabawa. A kolorowymi kwiatami będziemy przywoływać wiosnę. Ja całym sercem jestem za! oczywiście już teraz się zapisuję i mam nadzieję, że uda mi się coś w tym terminie fajnego wymyślić :) Dobrej nocy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, bardzo fajny. Postaram się coś wymyślić, lecę więc główkować. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się cieszyłam, ale nie, do lutego nie dam rady:( U mnie dopiero od 16. 02 ferie, więc do tego czasu najgorętszy okres:( Buuuuu
    Pozdrawiam Ilonko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gdybyś nawet zrobiła zabawę na stworzenie diabła czy innej cholery ,to ja bym się zapisała,bo wiem z góry ,że u Ciebie nie będzie nudno i wszyscy będziemy się bawić przednio.
    Kochana pomysł na przywoływanie wiosny jest extra,więc ją przywołujmy kolorowymi kwiatami w różnej postaci.
    Niech w blogosferze zrobi się kwieciście jak latem na łące.
    Przytulaski Ilonko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Ilonko podoba mi się zabawa kwiaty towarzyszą mi całą zimę :) mogła bym coś na wyzwanie zrobić z żywych kwiatów ? :) czy koniecznie muszą być papierowe ?

    OdpowiedzUsuń
  7. A co mi tam, zapisuję się :) Jeszcze nie wiem co wymyślę, ale kwiatki to zawsze sympatyczny temat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawa zapowiada się ciekawie. Ja jeszcze nie wiem czy podołam, jak coś wymyślę to się jeszcze raz zapiszę:) Takie zabawy pobudzają tworzenie, ja jakoś ostatnio nie mam weny, stąd taki komentarz:) Ale nie mówię nie...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dołączam do zabawy, już mam nawet mały pomysł na swoją prace :)) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilonko, super pomysł na kwiaty, aby rozweselić tą szarosć za oknem:) Mam nadzieję, ze mi sie uda coś wymyśleć:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało się zrobić prace, więc już ją wrzuciłam żabie na pożarcie:)

      Usuń
  11. Z przyjemnością się zapisuję do zabawy. Mam dość szarości. Śnieg stopniał, pada deszcz. Może nie będzie prawdziwiej zimy i zawita od razu wiosna? Może kwiaty kolorowe ją przywołają?. Zaraz wrzucam banerek na swoją stronę. Obserwatorem jestem już od dawna, bo lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać. Pozdrawiam serdecznie Ela

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilonko a ja na to jak na lato:) a raczej na wiosnę - sama wiesz;) Jestem jak najbardziej na tak!!!!!!:))))
    Pomysł na wiosnę w środku zimy obudzi niejedną z nas:) a w blogosferze zrobi się bardzo kolorowo oraz zakwitnie wiele różnych kwiatów.
    Pozdrowionka i buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. To może i ja spróbuję:))co prawda mam już kilka wyzwań ,ale jedno więcej nie zaszkodzi tym bardziej ,że mi się podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ilonlo strasznie się cieszę, że zorganizowałas ta zbawę i tak jak Danusia uważam , że nie wyażne jaki bylby jej temat, może być nawet diabeł, dla mnie wazne jest co innego. Zorganizowałaś zabawę - znaczy się wracasz do nas na dobre, i nawet jek bym miała nosem zaryc ze zmęczenia to zapisuję sie obeime ręcami i nogami. Zaraz se powiesze cudowny banerek i będzie i u mnie kwieciście i kolorowo . Danusia ma się majenie bo jej porcelanowe róze są w obłędniej liczbie kolorów.
    Pozdrawiam Cię serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko wybacz mi ten komentarz chyba byłam w sztok pijana, tyle literek zjadłam , że szok !! O co mi chodziło z Danusią nie wiem !!!! Matko Bosko chyba mi się mózg zlasował.

      Usuń
  15. Ilonko świetnie, cieszę sie ogromnie na zabawę u Ciebie. Coś już myśle , moze sie uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko myślałam, ze juz nic nie zrobie w temacie:) Ale zrobiłam i nie wiem czy sie nadaje? Pozdrówki

      Usuń
  16. Też odczuwam dziką potrzebę ukwiecenia czegoś, toteż podchwytuję projekt. Nie wiem jednak, czy wezmę udział w zabawie, ale banerek porywam i zawieszam na pasku bocznym u siebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ilonko wiesz, że ja tam kwiatuszków nie robię, ale pomyślę, jak tylko coś mi sie uda przygotować to od razu stawie sie u Ciebie :)
    Pozdrawiam niedzielni, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ilonko piękny temat wymyśliłas - jakżeby mnie maiło zabraknąć w takiej zabawie dzięki tobie i innym wraca mi wiara w dalsze prowadzenie bloga - a kwiaty i wiosna to wiesz że uwielbiam - banerek już wisi u mnie na blogu podlinkowany - dziękuje - buziole ślę ogromniaste - Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kwiaty, lubię wiosnę - czy podołam temu zadaniu ... nie wiem ale z przyjemnością dołączę się do zabawy :) Oby tylko czas pozwolił na realizację tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja sie zapisuję bo temat wyzwania bardzo wdzięczny,

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie zgłosiłabym się do zabawy, właśnie wczoraj skończyłam bukiecik kwiatuszków, zaczęte były z inną myślą, ale takich w tej postaci jeszcze u mnie na blogu nie było, a jak je kończyłam to buszując w sieci, trafiłam na Twój konkurs. Jednak występują w nich tylko dwa kolory, jak się bardzo uprę to 3, wiec sama nie wiem ... chyba że jeszcze coś innego ?
    Zwijam banerek i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zabawa, już siadam i zaczynam myśleć, jakie by tu kwiaciochy wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł, świetny, temat też, więc może i ja dołączę , choć nigdy w żadnym wyzwaniu nie brałam udziału.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie cierpię zimy,z utęsknieniem czekam na wiosnę,więc się zapisuję na to jej przywoływanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się następna w kolejce nie wiem jeszcze co zrobię ale jestem na dobrej drodze ,poleżę w nocy popatrzę w sufit , pomyślę . Zarwę noc i nic nie wymyślę . Ależ nam Ilonko dałaś zadanie oczywiście nikogo nie zmuszasz ale podeszłaś nas psychologicznie ... bo jakże to nie sprostać takiemu wyzwaniu ? He he he . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ma być kwiatowo to i ja się piszę. A co tam jak się bawić to się bawić.

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja bardzo chętnie się zapisuję pewno coś szydełkowego hmm tylko muszę coś wymyślić ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejne wyzwanie, ale jakie radosne! Spróbuję coś wymyślić a na razie zostaję obserwatorem i będę bacznie patrzeć na poczynania koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czasu dużo, cos wydumam
    tez mam juz przesyt bombadełek :-)
    a mimo, że zima ciepła i nawet gdzieś forsycje postanowiły zakwitnać, to mnie się juz chce wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja spróbuję coś zrobić , pomysł świetny, coś tam pewnie wymyślę, chociaż nie wiem kiedy, bo jakoś weny brakuje, chociaż czasu dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba temat zabawy i mam nadzieję, że zdążę coś przez ten czas wydziubać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ilonko, pomysł bardzo fajny. Już miałam powiedzieć, nie, nie dam rady, bo za dużo wzięłam na swoje barki, ale po przemyśleniu, doszłam do wniosku, że co mi szkodzi. Pomysł przyszedł z opóźnieniem, ale chyba się wyrobię, więc banerek już wisi. Zgłaszam się, tylko, jeszcze dokładnie poczytam regulamin.
    Bawię się.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zaklinanie wiosny :) Myślę, że przy tych wiatrach i ponurościach za oknem trafiłaś idealnie z pomysłem na ozywienie. Będę mysleć.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja ......już dodaje wszystko po kolei .....moje kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostrożnie zapisuję się na różne zabawy, ale ta bardzo, bardzo mi się podoba. Przeczytałam regulamin ale mam problemy z ogarnięciem wszystkiego hi hi, jeśli będę mogła w razie wątpliwości zapytać o szczegóły to z miłą chęcią się zapisuję ! tym bardziej ,że lubię zaklinać wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  36. No i zrobiłam sobie klik z Danutkowego bloga, bo jeszcze rozpędu blogowego nie nabrałam, żeby wszędzie być na raz :) Propozycja zabawy zabrzmiała kusząco, ale mina mi zrzedła, jak doczytałam, że minimum cztery kolory a do tego praca nie może być wielkanocna. No i doopa blada, bo już się ucieszyłam, że z jakąś kraszanką wyskoczę, bo brać się będę za skrobanki, a tu lipa. Uśmiech zniknął z mojej wredziastej ostatnimi czasy mordki, ale płakać nie będę. Jak tylko nabiorę rozpędu robótkowego, z pewnością coś dłubnę do Ciebie na kwieciście i do Danusi na niebiesko. Ale kiedy ? Nie wiem, nie wiem :) Na razie ogarniam nieporządek domowy, bo po trzech tygodniach nieobecności koty latają po wszystkich kątach. Na szczęście jeszcze nie miauczą i o żarełko nie proszą :) Jak już się ogarnę, będę nadrabiać zaległości w Waszych pracach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały, wiosenny pomysł na zabawę! Chętnie wezmę udział. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. wyczekiwałam konkursu i go nie przeoczyłam :) zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł z konkursem. Bardzo chętnie wezmę w nim udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ilonko i ja się zgłoszę :) fajny pomysł :) postaram się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oj niewiem czy coś kwiatowego wymyśle zwłaszcza ze mam ostatnio całkowicie całkowity zastój twórczy połączony z maniakalnym pochłanianiem pewnej sagi :) ale zostawie sobie przypominajke i jak coś cudownie mnie natchnie to na pewno się dołącze :) a tak to popodziwiam prace inncyh póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chwilę to potrwało zanim się zdecydowałam. Pozazdrościłam dziewczynom i ja się zgłoszę nawet już coś wymyśliłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Baaardzo chciałabym wziąć udział w tym pachnącym kwiatami konkursie... To będzie mój pierwszy raz.... Na razie w blogowym świecie czuję się jak raczkujące dziecko i nie wiem czy dam radę z tymi banerami, linkami... ale uczę się metodą prób i błędów. Może uda mi się to wszystko przynajmniej od strony technicznej.., Zgłaszam się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zabawa. Wiem nawet już, co pokażę, praca czeka akurat na to końcowe muśnięcie i będzie gotowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie pozostaje nic innego jak zakasać rękawy i brać się do roboty, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. No to Ilonko : stworzyłam, wkleiłam, nakarmiłam żabę i jestem gotowa: zgłaszam udział w zabawie :))). Pozdrawiam cieplutko choć plucha za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja nieśmiało przyłączam się do zabawy .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny pomysł. Też się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wezmę udział w zabawie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się, praca już skończona, jeszcze tylko zdjęcia zostały. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjne wyzwanie. Spróbuje szczęścia. Mimo tego , że to pierwszy raz ale w końcu odważyłam się i jest to pierwsze wyzwania w którym biorę udział. Wszystkie Twoje prace są śliczne i największą przyjemnością dla mnie było by wygranie jednej z Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super pomysł na zabawę - chętnie wezmę w niej udział. Kwiatuchy skończone mogę wystawiać posta. Zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. W końcu mi się udało dotrzeć do końca. Oczywiście ,że się zgłaszam do Twojej zabawy-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. A co mi tam!!! Ja też się zgłaszam do tej kolorowej zabawy:) Tak się złożyło, że zrobiłam kwiatowy wianek!

    OdpowiedzUsuń
  55. Dolozylam swoj kwiatek :) Serdecznie i kwiatowo pozdrawiam zglaszajac moj udzial w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale się osób zgłosiło - i każda praca piękna i wyjątkowa. Powodzenia w grze

    OdpowiedzUsuń
  57. Zabawa świetna tez się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Przybyłam do Ciebie po banerek, myślałam chwilę czy zdążę coś zrobić, ale nie mogłam się oprzeć pokusie odłożyłam wszystko i właśnie skończyłam moje kwiatki, myślę że wkrótce doczekają się zdjęć. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super pomysł na wiosenne wyzwanie z chęcią się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny konkurs, doda trochę koloru tej szarej zimie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cichutko staję do zabawy , i czekam na wiosnę z piękną zielenią . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się dopiero teraz i bardzo rozdarta.Ostatnio pochłonęły mnie koraliki i biżuteria z nich tworzona. Trudno wyczarować np koralikowy kwiat z czterech kolorów, bo będzie pstry. Wydłubałam dwie broszki: niebiesko-białą z cieniowanym liściem a do pary czerwono -bordowo-- złotą. Nie wiem czy tak można , ale wykoncypowałam, że jak w wazonie może być pięć kolorowych kwiatów to czemu nie para broszek? Nie wiem , ale do zabawy przystępuję ;-) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuję się i ja, w głowie pomysłów sporo, część się realizuje, ale który dokończyć??

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się i ja- kwiaty się robią mam nadzieję , że uda mi się skończyć na czas !

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam serdecznie. I ja się zgłaszam do zabawy, z chęcią ubarwię tą zimę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ilonko ... nie bardzo wiem gdzie mam glosować czy pod tym postem w komentarzu . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie, że do 10 lutego trwa zabawa;) Także też się zgłaszam Ilonko;) Wrzucę jeszcze dzisiaj;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się do zabawy. mam nadzieję że spełniła wszystkie warunki.

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja też staję w szranki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Chodziły za mną te Twoje "Kwiaty" i chodziły, ale wreszcie coś umyśliłam i zdążyłam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie wezmę udział w wyzwaniu o tak wdzięcznej tematyce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam nadzieję,że jeszcze nie jest za późno żeby się zgłosić:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ilonko stawiam się na wyzwanie i wiem że to kwiaty niezbyt wiosenne ... miało być zupełnie co innego ale że powaliło mnie chorubsko tylko na haft mam siłę :) pozdrawiam cieplutko :)
    ps. miałaś rację haft wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  74. witam:)
    prawie ostatnim rzutem na taśmę jeszcze i ja nakarmiłam żabę swoim tworkiem.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. To jeszcze coś skromniutkiego ode mnie :D Buziaki i mam nadzieję, że odczarujesz w końcu ten śnieg :P

    OdpowiedzUsuń
  76. Wow ile uczestników i jakie piękne prace. Ja jak zawsze w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj, chyba nie zdążyłam z moją pracą bo nie mogę jej dodać :(. Ale mam nadzieję że chociaż zerkniesz bo robiłam specjalnie na Twoje wyzwanie :)
    http://swiatydagus91.blogspot.com/2015/02/kwiatowe-wyzwanie-ilonki.html
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  78. niestety nie umiem dodać swojej pracy to moje pierwsze wyzwanie pozostawię link do posta http://kamilanogajrekodzielo.blogspot.com/2015/02/deseczka-decoupage-i-pierwsze-wyzwanie.html
    jeszcze będę próbować jak mi się nie to uda trudno

    OdpowiedzUsuń
  79. 1 miejsce Basia i poduszka z haftem wstążeczkowym
    2 miejsce Aleksandra W i frywolitkowy storczyk
    Wiele pięknych prac i miałam kilku faworytów, ale haft wstążeczkowy uwielbiam, na razie bardziej oglądać , niż robić, ale jakieś podstawy mam za sobą.
    Jeśli chodzi o drugie miejsce to zastanawiałam się pomiędzy storczykiem a frywolitkową bransoletką. Lubię jak rękodzieło oprócz tego,że jest piękne, pełni jakąś funkcję użytkową. Ale storczyk to taki ogrom pracy, ciekawa jestem, ile czasu zajęło Aleksandrze zrobienie tego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)