> To co robię i co lubię: Dekoracje na Halloween-czarownica tutorial Halloween decoration

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dekoracje na Halloween-czarownica tutorial Halloween decoration

Dzień dobry;)
Wiem,wiem,że do Halloween jest jeszcze masę czasu,ale jak przeczytałam,że niektóre z Was szykują się do bombek na Boże Narodzenie,stwierdziłam,że już czas;)
Poza tym,chciałam się przygotować do robienia aniołków i Mikołajków na święta.
Już w zeszłym roku robiłam takie,ale trzeba się podszkolić i poćwiczyć.
Jeśli chcecie zobaczyć moje zeszłoroczne prace,zapraszam TUTAJ

Wszystkich chętnych zapraszam na kursik.W taki sam sposób powstają aniołki na choinkę.
Oczywiście nie mogłam się zdecydować i wstawiam prawie takie same zdjęcia;))Sorki;)


quilling kurs




Ta część jest dla chętnych na kursik;)

Połówkę główki  robimy z 4 pasków,ciętych wzdłuż kartki A4
Tutaj wskazane sa w miarę cienkie paski,najwyżej 3mm
Profilujemy i sklejamy razem
Najlepiej jest użyć odpowiedniej wielkości koralika do uformowania 

Teraz dekolt i szyja
Robimy większe kółeczko,rolujemy dla wyrównania 
Jedną stronę porządnie smarujemy klejem,a kiedy lekko podeschnie profilujemy



Teraz robimy gorset
Kółeczko musi mieć średnicę taką samą jak kółko od dekoltu


Wiązanie gorsetu


Teraz czas na spódnicę.
Tutaj możemy skorzystać z szerszych pasków,będzie nam łatwiej formować kształt
Robimy kółko o średnicy większej nić gorset.
Nadając kształt ,pamiętamy,że gorset musi stykać się ze spódnicą w talii



Robimy ręce.
Paski też mogą być szersze
Zawijamy na czymś grubszym,Ja zrobiłam to na nawijaku


Robimy bufki od rękawów


Czas na włosy


Kapuelusz



Nogi
Pamiętajmy o dokładnym wysmarowaniu wnętrza klejem
Do czarnych butów pakujemy trochę ręcznika papierowego posmarowanego klejem,a kiedy wyschnie wkładamy uda i przyklejamy


dłonie



Nogi układamy obok siebie i sklejamy ,a potem mocujemy od spódnicą:)

I to koniec
Jak widzicie źle się robi białymi paskami,bo się paprają a na czarnych potwornie widać klej.
Jeśli robicie z gotowych pasków,wszystkie części wychodzą oczywiście dużo ładniej.
Trzeba uważać podczas formowania,bo takie zwijki łatwo  się rozwalają.

Dzięki,że jesteście,dzięki za każde słowo;)
Pozdrawiam cieplutko;)

Ps.Olu pamiętam o wyróżnieniu,ale odbiorę je w następnym poście;)




































32 komentarze:

  1. Wow świetna a ile przy tym roboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iloncia ,Iloncia kiedy Ty coś tworzysz to nie ma prawa się nie podobać Czarownica jest odlotowa i to z miotłą i pająkiem haha.Cudnie ją zrobiłaś ,jak widać nie jest to trudne tylko szerokość paseczków mnie przeraża.Masz strasznie zgrabne łapki skoro robisz maluśkie elemety.Można Cię chwalić bez końca więc na tym krótkim wpisie skończę ,bo zawarłam w nim co najważniejsze.Zbieraj siły na kolejne zwijanie,bo ja już nie mogę się doczekać kolejnej pracy quillingowej.
    Buziaków sporo zostawiam i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czarownica... kursik również, podoba mi się tak, że chyba sprobuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie przypuszczala, że z papieru można zrobic tak piekną czarownice,jestem pod wrazeniem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Nie przestajesz zaskakiwać!!!
    A wyróżnienie - spokojnie - najważniejsze, że zechciałaś je przyjąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta czarownica. Pomysł nieziemski !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko, czarownica po prostu czaruje nasze oczka:) Jest śliczniutka. Również zeszłoroczne prace podobają mi się Już kiedyś oglądałam je , ale dziś na nowo podziwiam. Ten Mikołaj z Laseczką i saniami oraz Aniołki CUDNE!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna figurka ;-)) Pomysłowa ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Precyzja potrzeba do zrobienia takiego dzieła jest dla mnie przerażająca! Czarownica jest WSPANIAŁA!!!!

    OdpowiedzUsuń

  10. Genialna czarownica :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WYMIĘKAM. I Ty piszesz o jakimś tam moim mistrzostwie, kiedy to Ty jesteś mistrzynią...........................

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilonko , padłam! nie wiem kiedy ale jedną muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow Ilonko cudna, ach ..... brak mi słów; Ilonuś gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ilonko podziwiam szczerze i gratuluje talentu.Takie to malusie filigranowe,a Ty to umiesz jakos to zlapac razem,polaczyc....dla mnie quilling to czarna magia,podziwiam,naprawde :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna czarownica i kursik fajny....

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna czarownica. Cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze myślałam, że wiedźmy są straszne, a Twoja wydaje się dość sympatyczna :) Mogłabym się z nią zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kursik i super czarownica :) Dla mnie coś niesamowitego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest! Na Halloween jak znalazł choć u mnie pewnie by stała przez cały rok:) Bardzo mi się podoba.

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pozytywna :) i ma fajne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabawna jest ta czarownica:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś niesamowita, po raz kolejny porysowałam szczęką podłogę przez Ciebie ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna,fantastyczna i fenomenalna!!! Nie pozostaje mi nic innego jak tylko dołączyć do grona Twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie pracuje w tej technice, ale podziwiam. Bardzo mi sie podoba. Twoje prace sa piekne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze ze podczas mojej nieobecnosci kolejne cudownosci pojawily sie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako nawa blogowiczka zdecydowałam się wpisać pierwszy swój komentarz. Bardzo mi się spodobała twoja czarownica, jest niesamowita. Ja nigdy nie próbowałam tej techniki, jestem na etapie fascynacji papierową wikliną. Wymyśliłam więc swoją wersję czarownicy w papierowej wiklinie, zapraszam na swojego bloga (też nowy) paperafterhours.blogspot.com. Wdzięczna będę za ewentualne wskazówki i uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie będą się powtarzała, że cudna ta czarownica....ale rewelacyjnie Pani to wymyśliła, zresztą jak inne prace tez, jestem pod wrażeniem, quillingiem zajmuje sie od niedawna i szukam inspiracji. Pani dała mi jerj bardzo dużo, DZIĘKUJĘ i życzę dalszych wspaniałych prac w Nowym 2014 Roku.POZDRAWIAM Dana :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna ta czarownica - z początku myślałam,że lalka jest drewniana......a tu taka niespodzianka - jestem pod ogromnym wrażeniem, taki talent trzeba cenić - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)