> To co robię i co lubię: Koszyk z papierowej wikliny z podwójną ścianką

czwartek, 6 czerwca 2013

Koszyk z papierowej wikliny z podwójną ścianką

Witam kochani jakże letnie i słonecznie;))Miło mi ,że mój blog zyskuje sobie nowych obserwatorów i cieszy niezmiernie dość szybko obracający się licznik;)
Przekroczyłam 100 tyś wyświetleń ,a to moim zdaniem niezły wynik jak na siedmiomiesięczną działalność;)
Dziękuję Wam za to z całego serca:)))

Mamy lato!!!;)))))No dzisiaj może takie troszkę mniejsze,bo i chłodniej i słoneczko mniej grzeje przez obłoczki,ale i tak jest pięknie;)
Wczoraj pół dnia spędziłam na ogródku ,żeby nabrać dobroczynnej energii słonecznej i złapać ciut opalenizny.Mówię ciut,bo te lata kiedy plackiem leżałam na największym słońcu dawno minęły, a i o skórę trzeba więcej dbać;)
Z racji tego,że pogoda taka ładna, mniej czasu spędzam na kręceniu rurek i wyplataniu.
Teraz wieczorkami dłubię sobie na szydełku.
Ten koszyk powstał jak miałam parcie na podwójne ścianki.Poleżał sobie troszkę ,a dzisiaj chcę go pokazać Wam.
Jest dziwny;)







Nie zamęczyłam Was dzisiaj moim gadulstwem,było krótko i na temat(no prawie)
Pozdrawiam i życzę wszystkim słońca,ciepła i prawdziwego lata;)




32 komentarze:

  1. Czemu dziwny? Jest piękny, bardzo oryginalny, no i ten kolor! Cudny! Czy to pigment jakiś? I te scianki podwójne... Dla mnie kosmos nadal:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwny, tylko bardzo fajny.
    Ale dla mnie za trudny do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwny? No co Ty Ilonko. Jest śliczny i w dodatku fioletowy. Cudo! Zazdroszczę Ci tej pogody, u nas dalej mokro. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorki i efekt końcowy rewelacyjny. Nic dziwnego w nim nie widzę za to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonka te wszystkie Twoje wyplatanki są magiczne ,nie chcę się powtarzać bo i tak wiesz co o tym myślę ,a jak jeszcze taki kolor to mordka mi się cieszy:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny...dzielo rak ...lubie takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny!! Bardzo oryginalny, w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest dziwny, tylko oryginalny ;D Piękne kolory. Koszyk jest inny niż wszystkie, a to jest duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej "dziwności" tkwi jego urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ILONKO ten koszyk to CUDEŃKO i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi sie podoba!!!! I w moim ulubionym kolorze :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczek jest uroczy, na dodatek w moich ulubionych kolorach:) Ciekawi mnie to wyplatanie podwójnej ścianki i pewnie muszę kiedyś spróbować:) Pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor idealny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. hola Llona ! es bellisima te felicito ,todos tus trabajos son hermosos saludos ,Sara.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladny i ciekawy koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyk ma swój charakter i to wyróżnia go na plus. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz mnóstwo pomysłów! Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słowo dziwny zastąpiłabym słowem piękny, masz wspaniałe pomysły, podziwiam Twoją pracowitość:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. och to pozazdrościc pogody bo umnie szaro i ponuro tyle dobrze że od wczoraj nie pada. a koszyczek bardzi ładny, ciekawy kształt noi mój ulubiony fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ilonko kochana Ty nigdy nie przestaniesz zaskakiwac swoimi pomyslami i zachwycac !!! Piekny ten koszyk,taki nietypowy, kszalt powalil mnie na kolana :):) Fajnie wygladaja te podwojne scianki, moze i ja sie skusze na taki koszyk jak wyjde z tych wszystkich zamowien ;-)
    Duzo sloneczka zycze,wreszcie na wyspy zawitalo piekne lato,jest przecudownie, uwielbiam taka pogode!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zaglądam do Ciebie to zdaję sobie sprawę, że na temat wikliny papierowej to ja tak mało wiem. Piękny koszyk. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszyczek nie jest dziwny! On jest piękny i oryginalny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo trudny do zrobienia kształt ale w Twoim wykonaniu jest idealny :)
    Piękny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, śliczna kolorystyka:L)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chetnie kupie :) jesli jest na sprzedaz. monika.kuras@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)