> To co robię i co lubię: Koszyk z papierowej wikliny z podwójną ścianką

czwartek, 6 czerwca 2013

Koszyk z papierowej wikliny z podwójną ścianką

Witam kochani jakże letnie i słonecznie;))Miło mi ,że mój blog zyskuje sobie nowych obserwatorów i cieszy niezmiernie dość szybko obracający się licznik;)
Przekroczyłam 100 tyś wyświetleń ,a to moim zdaniem niezły wynik jak na siedmiomiesięczną działalność;)
Dziękuję Wam za to z całego serca:)))

Mamy lato!!!;)))))No dzisiaj może takie troszkę mniejsze,bo i chłodniej i słoneczko mniej grzeje przez obłoczki,ale i tak jest pięknie;)
Wczoraj pół dnia spędziłam na ogródku ,żeby nabrać dobroczynnej energii słonecznej i złapać ciut opalenizny.Mówię ciut,bo te lata kiedy plackiem leżałam na największym słońcu dawno minęły, a i o skórę trzeba więcej dbać;)
Z racji tego,że pogoda taka ładna, mniej czasu spędzam na kręceniu rurek i wyplataniu.
Teraz wieczorkami dłubię sobie na szydełku.
Ten koszyk powstał jak miałam parcie na podwójne ścianki.Poleżał sobie troszkę ,a dzisiaj chcę go pokazać Wam.
Jest dziwny;)







Nie zamęczyłam Was dzisiaj moim gadulstwem,było krótko i na temat(no prawie)
Pozdrawiam i życzę wszystkim słońca,ciepła i prawdziwego lata;)




31 komentarzy:

  1. Czemu dziwny? Jest piękny, bardzo oryginalny, no i ten kolor! Cudny! Czy to pigment jakiś? I te scianki podwójne... Dla mnie kosmos nadal:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwny, tylko bardzo fajny.
    Ale dla mnie za trudny do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwny? No co Ty Ilonko. Jest śliczny i w dodatku fioletowy. Cudo! Zazdroszczę Ci tej pogody, u nas dalej mokro. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorki i efekt końcowy rewelacyjny. Nic dziwnego w nim nie widzę za to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonka te wszystkie Twoje wyplatanki są magiczne ,nie chcę się powtarzać bo i tak wiesz co o tym myślę ,a jak jeszcze taki kolor to mordka mi się cieszy:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny...dzielo rak ...lubie takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny!! Bardzo oryginalny, w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest dziwny, tylko oryginalny ;D Piękne kolory. Koszyk jest inny niż wszystkie, a to jest duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej "dziwności" tkwi jego urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ILONKO ten koszyk to CUDEŃKO i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi sie podoba!!!! I w moim ulubionym kolorze :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczek jest uroczy, na dodatek w moich ulubionych kolorach:) Ciekawi mnie to wyplatanie podwójnej ścianki i pewnie muszę kiedyś spróbować:) Pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor idealny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. hola Llona ! es bellisima te felicito ,todos tus trabajos son hermosos saludos ,Sara.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladny i ciekawy koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyk ma swój charakter i to wyróżnia go na plus. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz mnóstwo pomysłów! Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słowo dziwny zastąpiłabym słowem piękny, masz wspaniałe pomysły, podziwiam Twoją pracowitość:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. och to pozazdrościc pogody bo umnie szaro i ponuro tyle dobrze że od wczoraj nie pada. a koszyczek bardzi ładny, ciekawy kształt noi mój ulubiony fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ilonko kochana Ty nigdy nie przestaniesz zaskakiwac swoimi pomyslami i zachwycac !!! Piekny ten koszyk,taki nietypowy, kszalt powalil mnie na kolana :):) Fajnie wygladaja te podwojne scianki, moze i ja sie skusze na taki koszyk jak wyjde z tych wszystkich zamowien ;-)
    Duzo sloneczka zycze,wreszcie na wyspy zawitalo piekne lato,jest przecudownie, uwielbiam taka pogode!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyczek nie jest dziwny! On jest piękny i oryginalny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo trudny do zrobienia kształt ale w Twoim wykonaniu jest idealny :)
    Piękny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, śliczna kolorystyka:L)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chetnie kupie :) jesli jest na sprzedaz. monika.kuras@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)