> To co robię i co lubię: Szydełkowa biżuteria w stylu hippie ;)

czwartek, 20 czerwca 2013

Szydełkowa biżuteria w stylu hippie ;)

Witam  serdecznie stałych zaglądaczy,nowych obserwatorów i tych,którzy wpadli tu pierwszy raz;)
Mamy ładną pogodę w Irlandii;)Pewnie nie na długo,ale cieszmy się tym co jest;)
Dzisiaj znów szydełko.Szydełkowy naszyjnik i kolczyki
Powstał jak zwykle spontanicznie,bez wcześniejszego pomysłu.Siadłam i z resztek mulin zaczęłam kombinować.Powstało takie coś ,co kojarzy mi się właśnie ze stylem hippie.








Nie mogłam coś dzisiaj uchwycić koloru i nawet obróbka mi nie szła,stąd tyle zdjęć;)
Przepraszam,że mój papier ,,podkładaczek''  jest trochę pomięty,ale przeleciał po nim pies;)


Dziękuję,że jesteście i mam nadzieję,że Ci którzy trafili do mnie ze względu na papierową wiklinę ,nie nudzą się teraz;)
Pozdrowionka;)

18 komentarzy:

  1. Cudny naszyjnik! Kolczyki mniej się rzucają w oczy, ale również są świetne ;D Wiadomo, że obydwie części kompletu nie mogą być szałowe, bo by się źle na nie patrzyło. Dlatego właśnie jedno z nich musi być spokojniejsze, by drugie mogło wyjść na pierwszy plan. U Ciebie to zdecydowanie naszyjnik ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powaliłaś mnie na łopatki swoją wszechstronnością. Takiego cudenka nie widziałam i to po takim sobie kombinowaniu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odebrałam przesyłkę i zaniemówiłam . Koszyczki są przecudne , a Twoje szydełkowe cuda......brak mi słów.
      Dziękują bardzo , bardzo i jeszcze raz bardzo.Mam tylko cichą nadzieję, ze moje skromne kwiatki spodobają Ci sie.
      Musze także podziękowac Danusi , bo z tego co widzę, to nie tylko Twoja blogowa koleżanka.
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Komplet jest niesamowity- szczególnie naszyjnik, piękne kolory,całosć w etnicznym stylu, na pewno niesamowicie ie prezentuje na szyi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny komplecik, ale ja ostatnio mam ochotę na wiklinę papierową i również chętnie oglądam Twoją "wiklinę". Zrobiłam mały koszyczek, może cos jeszcze zrobię. Na razie skręcam papier. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest takie cośtam jak piszesz tylko szydełkowe dzieło sztuki.Naszyjnik prześliczny ,gustownie dobrane kolorki a kolczyki skromne i bez przesady.Podoba mi się w takiej biżuterii to ,że jest ona lekka i inna niż miliony ,które ostatnio powstają.A Ty robisz to jak najlepsi mistrzowie
    Może i ja w końcu złapię za szydełko i coś wydziergam ,bo można nieźle popuścić wodze fantazji,oczywiście pod warunkiem ,że ktoś mnie w tym dzierganiu przeszkoli i kupię sobie szydełko.Całość oceniam bardzo wysoko i czekam na więcej tak wspaniałych prac.
    Buziaczki zostawiam mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny , kolory ma świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny komplecik,sama osobiscie bizuterii raczej nie nosze,ale taki komplecik pewnie by mnie zachecil,gdybym tylko miala to bym zalozyla.
    Pogoda i do nas dotarla.....ale wczoraj,a dzis powrot do normy czyli deszczy :-)
    Buziaczki,

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet! A z daleka wyglądał jak sutasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Komplet przepiękny. Kolory świetnie dobrane. Nie ma to jak spontaniczna inwencja twórcza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie dzieła wyszło piękne :) zastanawiam się jak mocowałaś kamienie uchyl rąbka tajemnicy :) pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny komplet. Bardzo oryginalny i w ogóle rewelacyjny, bardzo, ale to bardzo mi się podoba ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace , zupełnie jak sutasz:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie :)A jak dokładnie zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjnik jest niesamowity! no magia poprostu!

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite szydełkowe cuda! i to zestawienie kolorów! fantastyczne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)