> To co robię i co lubię: Papierowa wiklina-kuferek na włóczki

czwartek, 27 czerwca 2013

Papierowa wiklina-kuferek na włóczki

Witam kochani;)
Wróciła mi ochota do wyplatania,a to za sprawą pomysłu,który wlazł do głowy.
Potrzebny mi był zamykany koszyk na moje  muliny i kordonki.
Nie chciałam powielać tego co już robiłam ,więc powstało coś,czego jeszcze w swoim zbiorze nie miałam.
Jak to u mnie bywa ,robota nie do końca dobrze przemyślana i zaplanowana,więc trochę,błędów jest,ale jak wiadomo człowiek uczy się na błędach.

Jestem z niego bardzo zadowolona.Na żywo wygląda na prawdę super;)


Uchwyty dobrze trzymają


Trochę przekombinowałam boki klapek,ale chciałam ,żeby wszystko pasowało i nie było szpary


Miałam problem  z ,,metalowymi wykończeniami,bo niestety brakło mi czarnej farby i musiałam radzić sobie z lakierem do paznokci haha.


W środku jest wyściółka ze sztruksu


W trakcie roboty cykałam zdjęcia,więc gdyby ktoś był chętny na kurs, to go przygotuję

Dziękuję,że jesteście
Dziękuję za każde miłe słowo ,które tutaj zostawiacie;))
Uściski dla wszystkich;))



































































































26 komentarzy:

  1. Kursik jak najbardziej TAK ! Bo z tego byłby też uroczy kosz piknikowy. Serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek świetny. Zupełnie inny niż wszystkie, które do tej pory widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę Ilonko, ze nie potrafisz się rozstać z papierową wikliną ani na chwilę- toświetnie, bo uwielbiam Twoje wiklinowe prace i zawsze znajduję tutaj coś oryginalnego:) Kuferek jest bardzo pomysłowy, a te wykończernia metalowe - rewelacyjne i oczywiście przemilusińskie kociątka:) Ja nie wiem jak Ty czarujesz te cuda:) A kursików nigdy za wiele - z chęcią pooglądam i poczytam, na pewno mi się przyda gdy już powrócę do papierowej wikliny:) Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka, a u mnie od wczoraj 13 stopni;) Lato w pełni:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny... też poproszę o kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudo w Twoim wykonaniu!!! Kufer jest taki niezwykły i piękny, że nie mogę się napatrzeć ;) I te kocie wstawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kufer, pieknie go wykonalas,a te metalowe elementy dodaja tylko gracji i elegancji, wyglada wszystko bosko.
    Swietnie wykonany, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i pomysłowe, coś zupełnie oryginalnego! I wykonanie bardzo staranne, bardzo mi się podoba :) Kursik na pewno sie przyda... jak opanuję podstawy papierowej wilkiny :) a chciałabym, tylko wciąż brakuje mi czasu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. A o kursik się usmiecham

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie!
    Zaglądam na Twój blog dość często, choć "komentuję się" po raz pierwszy. Tworzysz bardzo piękne przedmioty. Wikliną papierową bawię się już od dłuższego czasu - "wdzięczne" tworzywo - niestety cierpię na braki "czasoprzestrzenne" i nie robię tyle ile bym chciała, choć w głowie kotłuje się stado pomysłów. Cieszę się że inni popularyzują tą technikę. Każdy kursik który zachęci innych do wyplatania jest super. Bezwzględnie MUSISZ umieścić kurs na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez cudny jak i altanka! Jestem pod wrazeniem ile ty masz w glowie pomyslow i jaka ogromna wyobraznie ze cos tak pieknego potrafisz zrobic. Ja dawno temu probowalam i na tym sie skonczylo ale jak ogladam Twoje prace to chcialabym jeszcze raz sprobowac tylko nie bardzo mam czas. Ostatnio wybralam szydelko i sobie "tworze".

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny koszyczek, kotki wyglądają jakby w nim zamieszkały:) Też chętnie skorzystałabym z takiego kursiku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i znowu mnie zadziwiłaś, zaskoczyłaś, aż oniemiałam. Ile w Tobie energii i kreatywności. wspaniała praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny koszyczek. Masz naprawdę ciekawe pomysły. Gratuluje i Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kursik na takie cudo ? - chętnych znajdziesz wielu :) Akurat jestem na etapie poznawania tajników wikliny, więc byłoby to dla mnie prawdziwe wyzwanie, ale może akurat się uda ;) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczek jest pomysłowy i cudny. Uchwyty zachwycają, a kociaki są super! O kursik też się uśmiecham:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny piękny koszyczek... pomysłów to Ci nie brakuje i tak trzymać :) Jeżeli chodzi o kursik to jak najbardziej - właśnie rozglądam się za czymś ciekawym na włóczki - a tu proszę - samo do mnie przychodzi :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo mi się podoba ten kuferek. Właśnie czegoś takiego szukałam. Z chęcią coś takiego spróbuję zrobić oczywiście jak będzie kursik więc proszę i czekam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wreszcie dotarłam do Ciebie,aby zobaczyć cóż nowego wymóżdżyłaś i widzę,że jest na czym oko zawiesić.Tak cwanie to wymyśliłaś że aż zazdroszczę pomysłu.A te metalowe dodatki to extra pasują do plecionek,świetnie:)Buziaczki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetnie się prezentuje! Nieźle to sobie wymyśliłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. super! genialny pomysł a efekt bardzo fajny jeszcze ten koci motyw dodaje uroku i lekkości całości

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny kuferek! Bardzo urzeka mnie jego styl! ;-)) Świetny ;-))
    Nie wiem czy tylko ja to wiedzę... ale pod koniec posta zawsze jest długa przerwa i dopiero autor, etykiety, komentarze itp. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. szczęka mi opadła!!!!!!!
    Jeszcze takiego cuda nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie taka strona była mi potrzebna. Dziękuję za te pomysły. Robisz piękna koszyki, czekam na następne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jest obłedny,poprostu napatrzec sie nie moge a te dodatki metalowe w połaczeniu z wiklina ekstra,pomysł rewelka

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukam i szukam, gdzie jest ta moja Ilonka w tych zakładach pomieszanych. Znalazłam! Nie zawiodłam się, bo tyle tutaj pięknych rzeczy zrobiłaś. Kochana, ja chcę kursik na ten cudny kuferek i te kiciusie! Mega po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten kuferek jest magiczny! ...i do tego z koteczkami!!!:))) Superowy, a kursem oczywiście nie pogardzę, choć nie jestem pewna, czy dam radę ogarnąć:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)