> To co robię i co lubię: Moja pierwsza rozdawajka

środa, 23 stycznia 2013

Moja pierwsza rozdawajka

Witam Kochani;)
Mam tremę jak nie wiem co,bo to pierwsza moja blogowa rozdawajka.Właściwie która ma być skoro wczoraj minęły  dopiero dwa miesiące od mojego debiutu;))
Minęły dwa miesiące,szczęśliwa siódemka  wejść na bloga zmieniła się w ósemkę ,mam ponad 50 obserwatorów,więc pora ,świętować':)
Mam cichutką nadzieję,że znajdzie się kilku chętnych na prezenty ode mnie.




Chętnie oddam w dobre ręce ;
pudełeczko z papierowej wikliny z fantazyjnym zamykaniem ,o wymiarach 14 /14 cm

12 centymetrową quillingową literkę
quillingowe kolczyki do wyboru (zabezpieczone lakierem bezbarwnym)
Zawieszki będą przy każdej parze,ale mój synuś coś się ociąga z ich wysłaniem;)





szydełkowe ,mocno usztywnione jajo


i szydełkowe kwiatuszki



Zabawa potrwa do 1 marca włącznie,a ja postaram się jak najszybciej przedstawić zwycięzcę ;)
Oczywiscie wysyłam do Polski:)Jak do tej pory nie mam nikogo z Irlandii;)
Aby wziąć udział w zabawie proszę o

1.dołączenie do obserwatorów;)
2 umieszczenie aktywnego banerka na pasku bocznym (gdyby ktos wspomniał o tym w swoim poście byłoby pięknie;)
3.napisanie komentarza pod postem wraz z numerem kolczyków
Jeśli ktoś nieposiadający, bloga chciałby wziąć udział w zabawie,to w komentarzu proszę zostawić  adres mailowy;)

Będę cała happy jeśli zechcecie wziąć w tym udział;)
Ja sama praktycznie nie biorę udziału w takich zabawach,bo mało kto chce wysyłać paczkę za granicę .
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam;)









81 komentarzy:

  1. Ilonka! To ja z przyjemnością wezmę udział,mimo że nie mam szczęścia w tych zabawach.Kolczyki zostawiam do Twojego wyboru bo wszystkie są piękne.Resztę załatwię później ,a że obserwuję to wiesz doskonale.Pa pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się najbardziej podobają kolczyki numer 1 xD
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obok takich cukierasów nie można przejść obojętnie, zatem z ogromną przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Mnie urzekły kolczyki nr 5:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niemoge taaakie prezenty, koszyczek powalil mnie na kolana, ta pokryweczka jest suuuper ladniutka :))))
    Kolczyki, jak tu wybrac jedne??? mam czerwone wlosy to czerwone raczej nie ale lubie kolorowe wiec nr 2 :)
    ...teraz tylko sie pomodlic zebym wyglala... hm... czasem cuda sie zdazaja wiec nie bede tracic nadziei :)))
    Pozdrawiam serdecznie i lece uporac sie reszta zadania.
    Buziaki, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widzę że już kolczyki z nr 5 są zaklepane :D No cóż ale ja i tak z Polski to daleko trochę :D
    Ilonka Ty to masz cierpliwość do tych papierków, śliczne :D
    Jeśli możesz to podeślij mi na maila instrukcję obsługi banerka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne candy! Jak mogłabym nie spróbowac szczęścia?! Spośród tych quillingowych piękności wybrałabym numer 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością się zapisuję ;-)) przejść obojętnie się nie da ;-)) Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również się zapisuję. Twoje cukieraski są śliczne. Aż mi głupio, że nie dałam Ci szansy wzięcia udziału w moim Candy. Jeśli będe mieć szczęście to chętnie przygarnę kolczyki o nr 1. A banerek wiesz kochana gdzie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dopisuję się bardzo chętnie, kolcyki najbardziej wpasowujące się w mój typ to numerek 1.
    p.s. Mam nadzieję że moje następne Candy będzie w czasie lepiej działających funduszy i w tedy pewnie zdecyduję sie również na wysylkę za granicę :) aktualnie poprostu niestety fundusze kruchutkie ;p ale zawsze jeśli masz kogoś z adresem w polsce do kogo przyjeżdżasz lub kto i tak przesyła Ci paczuszki podać jego adres :) to taka propozycja jakbys chciała brać udziały w Candy ograniczonych tą klauzulką. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. staję w kolejce :) i mam cichą nadzieję że szczęście się do mnie uśmiechnie :))))) nr kolczyków które mnie zauroczyły to 4

    OdpowiedzUsuń
  11. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoją rozdawajkę:) Jeśli miałabym wybrać kolczyki, to może numer 1, ale wybór trudny, bo wszystkie są śliczne. A pod wrażeniem Twoich koszyków z oryginalnymi wieczkami jestem już od dłuższego czasu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ustawiam się w kolejce. Do obserwatorów już sie dodałam, a banerek zaraz zamieszczę na http://wmieszkanku.blogspot.com/
    Najbardziej podobają mi sie kolczyki nr 1 i 5

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli masz ochotę wysłać do Polski to się piszę. Ilonko takie cuda od ciebie dostać to urodzić się pod szczęśliwą gwiazdą :). Jesteś czrodziejką qullingu. Ja najchętniej założyłabym kolczyczki nr 2 - kolorki słoneczne, optymistyczne. Banerek zaraz daję na swoją stronkę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety też Polonia ale i tak się zapisuję ..numer kolczyków bez znaczenia wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zapisuję do zabawy, wybieram kolczyki nr 1 :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce, kolczyki nr 1 są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie po wyróżnienie The Versatile Blogger.

      Usuń
  17. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Martwiłaś się Ilonko, że nie będzie chętnych? Zobacz jaka długa kolejka. Ja sobie też stanę. Podobno los jest ślepy i nigdy nie wiadomo...Jeżeli jakimś cudem padnie na mnie to wybieram nr 1. A pudełeczko i tak jest bezkonkurencyjne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich piękności nie można pominąć. Robię to co trzeba i czekam . pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał niesamowite sa Twoje słodkości, ja już stanęłam w kolejce i na pewno za mną jeszcze nie jedna osoba to zrobi ;)
    Pozdrawiam Cie ciepluchno... Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi zapomniała bym, kolczyki zdecydowanie nr 3 sa w moim typie :D

      Usuń
  21. hahah ciała dałam bo nie doczytałam że to tu :) wiec raz jeszcze się powtórzę :) piątka !! i już poprawiam błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  22. te twoje prace kochana są, jak dla mnie, rewelacyjne. jak je zobaczyłam zachwyciłam się nimi więc postanowiłam szybciutko dołączyć do zabawy. kolczyki wszystkie są piękne ale szczególnie podobają mi się nr 1 i 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniała bym zapraszam czasem do siebie http://rekodzielotojestto.blogspot.com/

      Usuń
  23. Że ja też o mały włos nie przeoczyłam tej zabawy :) Chętnie się ustawiam w kolejeczce, obserwatorem już jestem długo długo banerek już ustawiam, a kolczyki hmmm jak bym miała szczescie do tego typu zabaw (a nie mam;/) zadowolą mnie które :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja sie ustawiam w kolejce po te cudownosci a kolczyki wszystkie sa cudddne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne rzeczy tworzysz ,zapisuję się na to wspaniałe candy rozdawajkowe, a co do kolczyków to te ostatnie bo przypominają mi sowy :) czyli nr 4 zapraszam także do mnie na candy rocznicowe http://malymikroczkami.blogspot.com/2013/01/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie wezmę udział, może pierwszy raz w życiu coś wylosuję? ;) A prezenty piękne! Wierzyć się nie chce że to z papieru!
    A przy okazji zapraszam na moje Candy- rusza już jutro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam sie w kolczykach nr 4 są przepiękne :)
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaa ja się piszę na rozdawajkę, prezenciki cudne przygotowałaś, a ta literka....słów mi brak, akurat pierwsza litera mojego imienia :) a kolczyki nr. 1 poproszę :)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Ja tydzień temu zaczęłam swoja przygodę z quillingiem :) i strasznie mi się to skręcanie spodobało :) Nie próbowałam jeszcze robić takiej biżuterii ale wygląda to tak fajnie, że chyba się skuszę :) A póki co powalczę o kolczyki nr 1 :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wezmę udział w konkursie
    :) obserwuję jako Peggy BROWN
    blog:
    http://kamira90.blogspot.com/
    A kolczyki piękne są ale najbardziej nr 2

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością dołączam do zabawy:) Mi najbardziej podobają się kolczyki 1,4 i 5:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne rzeczy :) Stanę w kolejce, może dopisze mi szczęście początkującego :) Dołączam do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się :)
    wybieram kolczyki z numerem 1 :)
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, ależ to miło , że organizujesz candy ze swoimi pięknymi quillingowymi wyrobami! Trzymam kciuki za losowanie, choć ja tu skromnie występuję, bo jeszcze się własnego bloga nie dorobiłam. Póki co czerpię inspirację i coś tam sobie klecę! Pozdrawiam ciepło w czas lutowej wichury i zgłaszam swoją kandydaturę do Twego losowania. Wybieram przepiękne kolczyki nr 5 - są tak fantazyjne!

    arimor

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale klin! Patrzę i nie wiem który mi się podoba, bo w wyobraźni szukam ciuchów w swojej szafie które by pasowały do tych cudenek... ale będę wierna swoim ulubionym kolorom - podoba mi się nr. 4 (co nie znaczy że pozostałe założyłabym bez dwóch zdań). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kolczyki :) Zwłaszcza jedyneczki. Tak więc zgłaszam się do zabawy z nadzieją na wygraną. Baner wisi po prawej w Zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuje się :) Urzekły mnie kolczyki nr 4 :) Bannerek wrzuciłam na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja stawiam na kolczyki nr 1. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Może się los do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudeńka spod Twych rąk wychodzą. Moje fioletowe serce zagłosowało na kolczyki nr 5 ;) Na razie bannerek, post czeka na natchnienie. Za Irlandią tęsknię, bo jedynie turystycznie zdarzyło mi się tam zajrzeć. Buziaczki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    wszystkie urocze, stawiam na nr 5

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com
    I like No.1.
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  42. No Ilonko to teraz masz już tylu chętnych że głowa boli ..ciekawe kto będzie tym szczęściarzem

    OdpowiedzUsuń
  43. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    wybieram nr. 3

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie tutaj jeszcze nie ma? :P myślałam, że już się zapisywałam na Twoje cudne Candy:) Wybieram kolczyki z nr 4 i liczę na szczęście :)
    pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie śliczne rzeczy! Trafiłam przypadkiem, ale chyba mogę jeszcze dołączyć? Wszystkie kolczyki są piękne, wybór trudny: może nr 5. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam.
    Zgłaszam się do Twojego Candy.
    Jestem obserwatorem Twojego bloga i umieściłam baner u mnie (http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/).
    Jeśli chodzi o kolczyki, to jeśli wygram poproszę o parę numer 1.
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Marcela Pomper
    Banerek tu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html
    Numer pary kolczyków: 3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako: kingamuszka
    mail: kingamuszka@tlen.pl
    nr: 4

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję jako Melcia eN
    sabina006@vp.pl
    nr. 5

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne rzeczy. Biorę udział w zabawie.
    Wybieram kolczyki nr 5

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale cuda te kolczyki, śliczniutkie, wybieram 4:)obserwuję jako Magdalena Kępa
    magdalenia1990@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Staję w kolejce po te cudeńka. Wybieram kolczyki numer 2, bo mi się kojarzą ze słoneczkami, pawimi oczkami i ogródkiem zen jednocześnie:)

    Bannerek wstawiłam u siebie w pasku bocznym:
    http://happyafterblog.blogspot.fr/

    Pozdrawiam Serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się z przyjemnością. Kolczyki zdecydowanie nr 5. justka811@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne nagrody, zgłaszam się z przyjemnością ;)
    Wybieram kolczyki nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ja również się zgłaszam :)
    kolczyki nr 1
    a mail becha@onet.eu
    bannerek wklejony, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. GRATULUJE 2 MIESIECY BLOGOWYCH ,CHETNIE USTAWIAM SIE PO CUKIERASKI,KOLCZYKI NR1.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cuda robisz, gratuluję cierpliwości, która przydaje Ci się pewnie w życiu. Najpiękniejsze jest pudełko i kolczyki nr 5. Dlatego liczę na swoje szczęscie. Mój e-mail maszmakaron@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się! nr 1 <3
    karolina-wiatrowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. tak więc i pora na mnie. trafiłam tu przypadkiem przez Google wpisując papierowa wiklina :) przejrzałam Twoje prace są piękne ja dopiero orientuję się w tych sprawach :)
    z przyjemnością wezmę udział w Twoim konkursie tylko właśnie nie posiadam swojego bloga, ale wrzucę Twojego linka na Facebooka :)
    podoba mi się literka E bo pasuje do mojego imienia i kolczyki nr 1 i 5 też takie pasujące do mojej osoby :)
    mój e mail elewinka8@wp.pl Ps. nie czytałam wszystkich komentarzy i nie wiem jak dziewczyny wyżej- ja obecnie mieszkam w Irlandii :)
    Życzę wszystkiego dobrego i niech WENA Cię nie opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się.
    mia.vico
    Kolczyki nr 3
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie dołączę do zabawy. Sama też dziergam biżu, (zatem zapraszam do siebie:)) jednak w nieco innej technice;)
    Przepiękne upominki. Nr kolczyków 3.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  63. Ponieważ widzę,że organizujesz u siebie Candy zapraszam do ogłoszenia go u mnie na blogu by o jego istnieniu dowiedziała się jak największa ilość chętnych. Co prawda dopiero się rozwijamy, ale serdecznie zapraszamy : www.give-away4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Niesamowite te kolczyki!
    Szczególnie nr 5 i nr 1...
    Staję w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Co to w ogóle za technika jest? Normalnie szał! Kolczyki nr 4 i 5 są PRZECUDOWNE!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się z przyjemnością :-) świetne te kolczyki i ciężko się zdecydować, jednak wybiorę nr 1 :-) mój email rotii@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się! :D
    Ja bym poprosiła nr 3,śliczne są.:-)
    annaszuba@op.pl
    bannerek jest na blogu: http://czytamysobie.blogspot.com/

    Zapraszam też na moje rozdanie, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolejka jak z Ziemi do Księżyca... ale ja lubię takie kosmiczne podróże, to też chętnie w tej kolejce postoję :) Dzięki odwiedzinom na moim blogu miałam szansę zawitać w TE progi :D Tyle tu piękności i nowych dla mnie rzeczy... oczu oderwać nie można:) Mam chrapkę i na pudełeczko i na kolczyczki... ale najbardziej na te szydełkowe kwiatuszki! Kocham koronki wszelkiego typu (i same też je tworzę), ale z szydełkiem polubić się nadal nie mogę:( Pozostaje mi więc liczyć na szczęście w rozdawajce ;))) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Przypadkiem trafiłam do Twego swiata ale nie przypadkiem juz sie dopisuje do kolejki, cudnosci do wzięcia. Kolczyki najbardziej mi sie podobaja z nr 5 chociaż reszta tez jest cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. A mnie tu jeszcze nie ma? Właśnie sprawdziłam i nie mogę znaleźć swojego zgłoszenia - pewnie mi umknęło gdy je publikowałam pod komentarzem o wyróżnieniu. Na szczęście jeszcze zdążę się zapisać:) Ilonko, wszystkie Twoje prace są rewelacyjne i trudno mi wybrać pomiędzy kolczykami, ale gdyby mi się poszczęściło to może niech to będzie numer 1:) Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również się chętnie zapisuję - szczególnie że bardzo fajne rzeczy do wygrania i że jesteś moją imienniczką :)
    najfajniesze kolczyki nr 3
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam Cię serdecznie. Następna bratnia dusza, która dzierga i plecie. Szalenie się cieszę. Kolczyki przecudne, szczególnie nr 1. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się ;0
    obs- Magdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/
    kolczyki nr 1

    OdpowiedzUsuń
  74. Z przyjemnością się zgłaszam.
    Obserwuję jako Ewelina Kolanowska
    Kolczyki nr 1
    email: kolanowska.ewelina@gmail.com
    Pozdrawiam.
    PS. Nagrody są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja również się zgłaszam.
    Wybieram kolczyki nr 3.
    kolanowska.emilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie bardzo wiem, co i jak z tym banerem. Ale chciałam dać znać, że Irlandia ogląda, podziwia i się zachwyca. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)