> To co robię i co lubię: Wazonik z papierowych rurek i nowy blog

środa, 30 stycznia 2013

Wazonik z papierowych rurek i nowy blog

Dziękuję,że jesteście ze mną na nowym blogu;)
Staram się cały czas wrzucać na niego jakieś kursiki,bo chcę,żeby było w czym wybierać.To nie jest łatwe,a na pewno czasochłonne,więc dolatuje do kompa w przerwie,miedzy pracami domowymi;)
Gdybym miała dzieci w domu,takiej możliwości by nie było.
Przygotowałam juz banerek reklamowy,więc jeśli mielibyście ochotę wstawić go do siebie,było by pięknie;)
Chciałabym oczywiście wstawić tam również Wasze kursy.Nie wiem,czy już o tym pisałam,bo wszystko zaczyna mi się krochmalić,ale chodzi o to,że wstawiam tylko zdjęcie a potem link do Waszego bloga.Jest to jakiś sposób na promocje bloga.
Nie chciałabym tylko za każdym razem prosić o pozwolenie.Jeśli ktoś z Was nie zgadza się na taką publikację,to proszę o komentarz pod postem.Mam  jednak nadzieję,że takich osób nie będzie;)

Boję się tylko,żebym nie zaniedbała moich ,,cudawianeczków'':)
Na szczęście mam trochę gotowych produktów,które mogę pokazać;)

To jest pojemnik,który pokazywałam Wam TUTAJ

Znudził mi się taki ,,surowy'' więc wypróbowałam metodę zdobienia papierowymi rulonikami.
Do zrobienia ruloników użyłam gazety,co niestety nie jest dobrym rozwiązanie,ciężko się formuje,i nie wychodzi równo.
Po wczorajszym koszyczku wiem,że najlepsze są serwetki;)
Pomalowałam,poprzecierałam

Dziękuje za wszystkie komentarze i czekam na więcej;))



11 komentarzy:

  1. wciąż mnie zachwycają te cuda z apierowej wikliny. mi na razie udało się stworzyć tą techniką aż jedno okrągłą odstawkę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonka zwolnij tempo bo się wykończysz,na razie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię za te dwa blogi! Muszę koniecznie zrobić tą półeczkę z rurek, na którą dzisiaj wstawiłaś kurs ;) Chwila wolnego i się tym zajmę, bo wpadła mi w oko ;) Próbowałam dodać tam komentarz, ale nie mogła - nie wiem dlaczego...
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor ma i fajnie wygląda taki bez połysku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko, pięknie wyszedł ozdobiony pojemniczek:) Gdzieś wyczytałam, że można użyć namoczonego papieru toaletowego i uformować z niego ozdóbki - zawsze to jakieś wyjście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny trochę wygląda jak urna ....
    a co do nowego bloga jest też super

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się zgadzam na publikację, nie ma problemu :) chętnie też umieszczę u siebie linki do Twoich kursów jeśli nie masz nic przeciwko :) tylko musisz mi dac na nie namiary bo od niedawna Cię obserwuję i mogłam coś gdzieś przeoczyc :P
    a co do nowego bloga....to gdzie jest jakiś link do niego bo chyba nie doczytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam u siebie żadnych kursów, ale jakby coś się pojawiło to śmiało :D
    Pojemnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)