> To co robię i co lubię: Wykończenie koszyka-warkocz

piątek, 15 lutego 2013

Wykończenie koszyka-warkocz

Zgodnie z obietnicą wstawiam filmik z instrukcją wykonania prostego warkocza.
Filmik robiony w biegu,więc przepraszam za jakość.Jeszcze nie bardzo potrafię porządnie ustawić kamery i nie przestawiłam z trybu nocnego na dzienny,stąd wszystko trochę niebieskie;(
Koszyka,który wyplotłam nie wstawię,bo koszmar .Białe rurki z każdym ruchem sypały się jak igły z przesuszonej choinki i ogólnie do nosa jest;)
Wstawiam dwa filmiki,żeby było szybko i krótko.
Do tego typu wykończenia najlepiej jest od razu użyć dwóch rurek osnowy.Można też najzwyczajniej dołożyć po jednej rurce do samego wykończenia,ale kiedy są dwie,to nawet splot ładniej się układa.
Pierwszy filmik to pierwszy etap warkocza.
Musze się przyznać,ze się pomyliłam.To znaczy przy układaniu kolorowych rurek osnowy trzeba uważać,by  kolejność kolorów była taka sama.Ja się pomyliłam i najpierw jako pierwsze kleiłam rurki białe,a potem jako pierwsze, rurki żółte.Spójrzcie na zdjęcie





Dlatego wystąpił błąd,który na na pewno zauważycie.




A teraz druga część .




Mam nadzieję,że zrozumieliście wszystko.Jeśli nie,to odpowiem na każde pytanie.
Następnym razem pokażę troszkę inny sposób;)

Dziękuję że jesteście;)


17 komentarzy:

  1. Dziękujemy że wszystko tak dokładnie tłumaczysz ;) Na pewno komuś się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne, muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. super napewno skorzystam,warkoczem jeszcze nie zakańczałam koszyka,dziekuje za jasny i czytelny kursik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik. Na pewno skorzystam bo nie umiem zakańczać koszyczków. Do tej pory po prostu zaginałam rurki do środka i przyklejałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kursik się przyda :) jak wiesz moje cudaki z wyplecionych warkoczy to jedna wielka porażka ale planuję poprawę ;) już niebawem jak tylko choroba ode mnie odejdzie na dobre

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny koszyczek,i bardzo fajny kursik,prosty i zrozumniały:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, dzięki, dzięki... Od dłuższego czasu chciałam nauczyć się takiego wykończenia. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ,może wreszcie wykończę coś tak jak się należy,bo do tej pory strasznie kaleczyłam wykończenia,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję:) Kursik jest idealny! Wreszcie zrozumiałam o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi:) Miłej nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie przejrzysty kursik:) W końcu wiem co dalej:) Dziękuję ślicznie:) Kochana jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma sprawy dziewczyny;)))To dla mnie przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to możliwe,że przegapiłam ten kursik.Ilonka super ,wszystko zrozumiałam.Dziękuję w imieniu swoim i tych którzy z niego skorzystają:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kursik przyda się :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przejrzysty kursik,teraz nie bede miała problemu z zakończeniem koszyczkow ddziekuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I co dalej z końcówkami?

    OdpowiedzUsuń
  16. nareszcie ktos pokazal to czysto i jasno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ogladałam wiele filmików i wiele stron ale dopiero tutaj nauczyłam sie w prosty i ładny sposób wykończyć koszyki z wikliny. bardzo ci za to dziekuje:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)