> To co robię i co lubię: Quillingowe jajo wielkanocne quilling egg

Szukaj w tym blogu

Ładowanie...

środa, 13 lutego 2013

Quillingowe jajo wielkanocne quilling egg

Podoba mi się moje nowe quillingowe jajo.Jest bardzo ażurowe i namęczyłam się,żeby dobrze połączyć elementy.Wykonanie takiego ,,dziurawca''jest dla mnie trudniejsze,niż wykonanie dobrze wypełnionego.Elementy nie trzymają się na ,,rusztowaniu'',tak jak było to w przypadku tego białego, z żółtymi kwiatkami.




To jajo robiłam na styropianowym wzorniku.
Elementy łączymy uważając,żeby skleiły się ze sobą,a nie przykleiły się do styropianu.Wbijamy szpilki żeby to wszystko utrzymać,ale i po to,by elementy odpowiednio się uformowały
Zaczynamy od góry i jedziemy w dół



Jedno jajo a tyle roboty;)
Dziękuję jeszcze raz za każde miłe słowo;)
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję nowym obserwatorom za to,że są;)
Mam nadzieję,że nie będziecie się ze mną nudzić;)




                     
                                   












29 komentarzy:

  1. O rety, ale musiałaś się namęczyć! Efekt wymiata- super!

    OdpowiedzUsuń
  2. z Tobą i Twoimi pracami nie da rady sie nudzić:) Praca i to jajko jest wspaniałe, patrząc na Twoj quilling nabieram ochoty do spróbowania "coś stworzyć" tą metodą. Zachęcaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Iloncia co ja mam z Tobą począć ,chyba robisz mi to specjalnie,że zarażasz i porażasz mnie tym quillingiem .Wersja jest rewelacyjna i to mało powiedziane,a ja dopiero na początku drogi.Ale jeszcze Cię dogonię hehe:)
    Całuski na dobranoc:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne jajko ;)))
    w zeszłym roku robiłam też tą metodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoim blogu nigdy nie ma nudy!
    Piękności nam cały czas pokazujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajka jest świetne i ślicznie mu w tych kolorach!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne!!! nie wyobrazam sobie ile pracy w to wlozylas!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To znowu ja ,zapraszam Cię po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajko jest niezwykle eleganckie:) Zastanawiam się tylko jak dałaś radę wyciągnąć ze środka styropianowe jajko?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jajko.
    Pozdrawiam Zosia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no Kochana tym razem przeszłaś samą siebie ..to jako jest wspaniałe i takie wiosenne
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne jajo, zrobienie jego naprawdę pracochłonne ale efekty widać.Dziękuję za odwiedzinki :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne jajko i w zielonym kolorku, który uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie jak później wyciągasz ten styropian xD Jakoś nie umiem tego sobie wyobrazić xD
    Śliczne jest to jajeczko! Jestem z Ciebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super jajo ,efekt powala ,bardzo ale to bardzo mi sie podoba,tez zastanawiam sie jak wyjmujesz styropian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest największy problem;)W tym przypadku pojechałam bardzo nisko i musiałam pokombinować.Resztę dokleiłam ,,w powietrzu''a ile się przy tym nawyzywałam to ...;))Powinno się zrobić dwie połówki,ale ja lubię sobie komplikować życie;)

      Usuń
  16. CUDEŃKO! Podziwiam, bo tworzysz naprawdę nieziemsko piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i bardzo precyzyjna praca , aż zazdroszczę tej cierpliwości do tak malutkich elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się :) bardzo pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam i zatkało mnie z deczka, bo to piękne rzeczy , ale trzeba chcieć je robić.

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne jajko cudne:) tak szczerze trzeba sie nad każdym jajkiem napracować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Robisz piękne rzeczy.
    Rada - styropian owiń folią spożywczą a nic Ci się do styropianu nie przyklei.

    OdpowiedzUsuń
  22. Im bardziej ażurowe tym ładniejsze i trudniejsze do wykonania. Mam nadzieję, że nie będziesz mieć za złe za podpatrzenie wzoru... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)