> To co robię i co lubię: Szydełkowa choinka,dzwonki z butelek plastikowych

czwartek, 13 grudnia 2012

Szydełkowa choinka,dzwonki z butelek plastikowych

Jak już wspominałam, na jakiś czas kończę z quillingiem,ale nie kończę z robótkami.
Dzisiaj taki mały recykling
.Wczoraj robiłam porządki i przeszukiwałam pudła z ozdobami świątecznymi.Znalazłam łańcuch z takiej błyszczącej włóczki,który zrobiłam już dawno temu.W tym roku bym go raczej nie powiesiła na choince,ale szkoda, żeby się w pudle marnował;)




szydełkowe ozodby choinkowe

Zrobiłam więc z niego choinkę



Doniczka oczywiście jest z papieru;)
Druga rzeczą,którą postanowiłam wykorzystać jako ozdobę,był papierowy kwiatek,który leżał sobie już kilka miesięcy gdzies na górnej półce.Dokleiłam mu bombkę,posypałam brokatem i tak wygląda


a na koniec dzwonki z plastikowych butelek.Kiedyś znalazłam ten pomysł w sieci i wykorzystałam



W tym roku będę miała ,,recyklingowe'' święta;)

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze;)

9 komentarzy:

  1. Wszystko piękne, a dzwoneczki są zachwycające:) Niezwykłe jest to co można osiągnąć z recyklingu - jak najbardziej pochwalam pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zrobiłam takiego kwiatka,i pamietam jak pokazałam go swojej mamie, powiedziała " ale piekny " a ja na to to weź go sobie mi sie nie podoba ":P i tak mamusia dostała kwiatka:P Twoje wyroby sa śliczne , i dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że głowę masz pełną pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro robię choineczkę !! solenne postanowienie mam ;-)) Twoja śliczna jest !! Reszta pomysłów tez inspirująca i piękna, dzwoneczki pomysłowe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysly wspaniale jak rowniez i wykonanie. Widac,ze masz do tgo talent i "smykalke".
    Choinka jest wspaniale rustykalna , bardzo mi sie podoba !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prace! I bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam a gdzie moge znaleść przepisy na takie cudeńka . Np jak te zawjaski sklejac i przyklejac do podłoża????/ mój email blanka230@op.pl prosze o kilka słów poradnika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka! Jest śliczna. Prostota w wykonaniu, elegancja w wyglądzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)