> To co robię i co lubię: Kolczyki quilling

czwartek, 6 grudnia 2012

Kolczyki quilling

Na jakiś czas chciałam odejść od robienia ozdób choinkowych,ale że nie mogę usiedzieć bezczynnie,to wymyśliłam kolczyki.
Oczywiście od atmosfery świątecznej nie ucieknę,więc kolczyki są też świąteczne.
Wszystko dookoła przypomina ,ze niedługo Boże Narodzenie,to ja też mogę;)


Nie wiedziałam,że robienie kolczyków to taka trudna sprawa.Muszą być dwa identyczne i równiutkie,a  mnie się to nie bardzo udało.Nie widać tego ,,na żywo''ale niestety zdjęcia odsłaniają każdą niedoskonałość.
Teraz już wiem,gdzie i jakie błędy popełniłam.
Mam nadzieję,że następne będą lepsze:)









a na koniec  ,,nieświąteczne" i niedoskonałe;(



Dziękuję wszystkim ,którzy tu zaglądają i zapraszam znowu;)



6 komentarzy:

  1. Sliczne kolczyki, ja też cały czas na razie robię choinkowe ozdoby z małymi przerwami na inne hobby,gorąco trzymam za ciebie kciuki,będę zaglądać do ciebie i pozdrawiam.A u nas teraz śnieg pada i robi się świątecznie.Pa pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę tego śniegu;((U nas niestety pada deszcz;(
    A co do ozdób,to ja dalej działam,a sprzątać nie ma komu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne świąteczne kolczyki!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kolczyki,ja tam zadnych niedoskonalosci nie widze! Pozdrowienia z UK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kolczyki ;-)) Zapraszam też na mój blog http://nitkowyswiat.blogspot.com/ ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)