> To co robię i co lubię: Szydełkowy aniołek

wtorek, 4 grudnia 2012

Szydełkowy aniołek

Szydełko to była moja pierwsza miłość.
Przed każdymi świętami robiłam szydełkowe dzwonki i aniołki.Niektóre z nich rozdawałam znajomym,niektóre lądowały na szkolnym kiermaszu,część zostawała ze mną.
Kilka lat temu,kiedy byliśmy jeszcze w Polsce narobiłam tyle ozdób,że cała choinka była ,,szydełkowa"
Efekt był fantastyczny(nie chwaląc się:) i moja choinka zrobiła furorę.
Aniołki i dzwonki przyleciały ze mną na wyspę,ale że nudzę się szybko i potrzebuje zmian,wylądowały w pudełku.Część zmieniła właścicieli.
W zeszłym roku odkryłam nowe schematy i wróciłam do szydełkowania.Zrobiłam ich dużo,ale został mi tylko jeden,bo resztę rozdałam.Te aniołki są spore,więc nie bardzo nadają się do zawieszenia na drzewku.
Są bardzo mocno usztywnione wodą z cukrem i wytrzymają kilka lat,jeśli się je dobrze przechowa.

Trochę denerwuje mnie jego za duża główka i zbyt krótka sukienka(nie chciało mi się dorobić dwóch ostatnich rzędów:))



Kochani kurs na szydełkowego aniołka,krok po kroku znajdziecie tutaj


W tym poście znajdziecie też linki do schematów.

11 komentarzy:

  1. Śliczny! Dla mnie szydełkowanie to niestety, czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny ^^ Ja niestety nigdy nie byłam dobra w szydełku, choć babcia próbowała mnie uczyć. Mówiła, że mam za sztywne palce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilono cudowny jest ten Twój aniołek .Bardzo proszę jeśli możesz to wyślij mi wzór na to cudeńko .Podaję e-mail slowik8350@wp.pl Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, czy ja też mogłabym prosić o wzór na tego cudownego aniołka? Podaję e-mail osa.kicia@wp.pl Pozdrawiam i z góry ślicznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny aniołek, jestem pod wielkim wrażeniem jakie cuda można robić na szydełku. Bardzo poproszę o wzór może masz jeszcze wzór na inne aniołki za wszystkie już z góry dziękuje. Podaje e-maila magdus.d@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, aniołek jest piękny! poproszę jego schemat kamilaaa163@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny. Serdecznie pozdrawiam i czy mogę prosić o schemat: micka115@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez ja tez chce schemat na to cudo tommarow8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. aniołek przecudny czy mozna prosić o schemat na niego ??? agnieszka_wozniak@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. aniołek sliczny, czy można prosic o schemat na niego?? Może ma Pani jeszcze inne schematy na aniołki i ozdoby świąteczne szydełkowe?? za wszystkie z góry serdecznie dziekuję. pozdrawiam mój e-mail agnieszka_wozniak@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)