> To co robię i co lubię: Quilling-klatka z ptaszkiem i dzwonki

środa, 12 grudnia 2012

Quilling-klatka z ptaszkiem i dzwonki

Obiecałam sobie wczoraj,że nie tknę się już zwijania.Zobaczymy na jak długo;)
To chyba ostatnie (o ile mi się nie odmieni)choinkowe ozdoby.Pewnie nie wystarczy na całe drzewko ,ale trudno.
Nie chciałam już robić kwiatków,ani aniołków więc zrobiłam sobie klatkę z ptaszkiem,a wykorzystując konstrukcje klatki dorobiłam jeszcze dwa dzwoneczki.

 Klatka ma 9 cm wysokości i jest chyba troszkę za duża,a dzwonki po 5 cm




Mam nadzieję,że nie zanudziłam Was swoimi ozdobami;)

Dziękuję bardzo za każde wejście na moja stronę i za każdy komentarz,bez tego ten blog nie miałby sensu;))










8 komentarzy:

  1. Śliczne prace! Klatka bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby tworzysz Ilonko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ;) i co człowiek potrafi zrobić z papieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów mnie zaskoczyłaś pomysłowością,brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę wyjść z podziwu :) Jak ty to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności orginalne ozdoby-świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)