> To co robię i co lubię: Wesołych Świąt

sobota, 22 grudnia 2012

Wesołych Świąt

Moi Kochani.Chciałam Wam powiedzieć,że ten przedświąteczny czas spędzony z Wami był piękny;)Miałam ogromną przyjemność oglądać Wasze cudne dzieła,a i ja mogłam pokazać swoje prace.
Świąteczne ozdoby są takie magiczne i trochę mi żal,że to koniec i trzeba będzie poczekać do Wielkanocy:)
Jestem jednak pewna,ze Wasze ,,nieświąteczne''prace będą tak samo cieszyć moje oczy;)
Dziękuję wszystkim,którzy zaglądają na mojego bloga i tym którzy zechcieli zostać na dłużej;)
Do zobaczenia po świętach;)

 ŻYCZĘ WSZYSTKIM ZDROWYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA


9 komentarzy:

  1. Również życzę zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My również życzymy zdrowych i wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko dziękuję za życzenia i Tobie również składam najszczersze życzenia bożonarodzeniowe a Nowy Rok niech będzie jeszcze lepszy,pełen miłości i pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna karteczka!!! Rowniez zycze spokojnych,zdrowych Swiat i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka - tak pięknie śnieży:) Mam nadzieję, że na Święta również zawita do nas śnieg i stworzy cudną zimową atmosferę:) Pozdrawiam i życzę magicznych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje i również życzę zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesolutkich Świąt Bożego Narodzenia,
    Niech Mikołaj Spełni Twe marzenia,
    Niech będą Ciepłe i nie zapomniane...
    W Gronie rodzinnym Miło spędzone..
    Życzy Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt, głębokiej radości i odważnego przyjęcia Jezusa Chrystusa do siebie – na dziś, na jutro, na cały Nowy 2013 Rok!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)