> To co robię i co lubię: Quillingowe ozdoby na choince

piątek, 21 grudnia 2012

Quillingowe ozdoby na choince

Ubrałam choinkę;)Jestem szczęśliwa i to nie dlatego,że jest piękna,tylko dlatego,że mam to z głowy;)
Nie lubię ubierać choinki.Wiem,ze jest to dziwne,ale tak jest od kilku lat.Mogę przystrajać okna,stoły,drzwi ale wieszanie bombek i lampek mnie nie bawi.
W zeszłym roku ubierałam choinkę 3 godziny;)Moi chłopcy pojechali sobie na świątecznego nurka,a ja sama bidula mordowałam się z tym olbrzymem.A to lampki nierówno rozwieszone,a to z tej strony za mało bombek,a te ładne więc trzeba je przewiesić bardziej do przodu....masakra.
W tym roku postanowiłam nie mieć ciśnienia na perfekcję i choinka w pół godziny była gotowa.
Strasznie żałuję,że nie zrobiłam więcej quillingowych ozdób,ale nie miałam pojęcia,ze tak ładnie będą się prezentować.No mnie się w każdym razie podobają;)
Starałam się je tak powiesić,żeby były na pierwszym planie.
Pokażę Wam fragment,bo niestety zdjęcia z całą choinką strasznie rozmazane  mi wyszły.
Nie mam łańcuchów,bo raczej wole bez:)
Tutaj wygląda trochę  na taką mało ubraną,są gołe prześwity,ale w rzeczywistości tych prześwitów nie widać;)




Dziękuje,ze tutaj jesteście i że piszecie.To dla mnie bardzo miłe;)
Bez Was to wszystko nie miałoby sensu:).


10 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądają te wszystkie ozdoby na choince.Obiecałam sobie,że w nowym roku potrenuję trochę metody quillingowej,gdyż przyznam się, ale nigdy tego nie robiłam ,a szalenie podobają mi się takie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są te ozdoby i bardzo pracochłonne jak sądzę :) życzę cierpliwości przy tworzeniu nowych dzieł sztuki i oczywiście spokojnych, wesołych i radosnych świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie przypuszczałam, że można stworzyć takie cuda z quillingu:) Choineczka jest niesamowita, magiczna, po prostu cudna i jak widzę na zdjęciu - pachnąca:) To będą śliczne święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety choinka nie jest pachnąca:(Sztuczna ale ładna;)

      Usuń
    2. Wygląda jak żywa:) I jeszcze dostrzegłam pachnącą pomarańczę:)
      Korzystając z okazji życzę Tobie i Twojej rodzinie zdrowych i radosnych Świąt w magicznej zimowej aurze oraz ciepłej rodzinnej atmosfery i oczywiście mnóstwo czasu w Nowym Roku na rozwijanie swoich pasji:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Wspaniałe ozdoby!
    Zdrowych, radosnych i pogodnych Świąt życzę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Ja z ubieraniem choinki mam podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjną choinkę miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ozdabiać choinkę, za to nie cierpię jej rozbierać;-) To już mnie nie bawi;-) U mnie choinka ugina się od bombek, światełek, łańcuszków, lamety- słowem wszystkiego "za dużo", ale taka zawsze była w moim domu i do takiej mam sentyment;-) Co roku pojawiają się nowe ozdoby i przez to nie wszystko może na niej zawisnąć, a tu gdy naoglądałam się takich uroczych prac- muszę zrobić jakieś dodatki qullingowe i znowu nie wszystko powieszę;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)