> To co robię i co lubię: Papierowa wiklina-fotel bujany / Wicker paper-rocking chair

sobota, 29 grudnia 2012

Papierowa wiklina-fotel bujany / Wicker paper-rocking chair

Dzień dobry w piękny,słoneczny i ciepły poranek:)
Postanowiłam zająć się meblarstwem,a że jestem na początku drogi zrobiłam fotel bujany;)
Ze mną to jest tak,że wpadnę na jakiś pomysł,od razu biorę się do pracy,ale potem okazuje się,że na przykład nie mam planu jak połączyć elementy.Zaczynam się złościć bo nic nie wychodzi,albo nie wygląda tak jak sobie założyłam;)
To jest prototyp,trochę krzywy,któremu daleko do przyzwoitej jakości,więc pewnie powstanie jeszcze jeden,bo ćwiczenie czyni mistrza;)







Dziękuję Wam za miłe komentarze,które tu zostawiacie.
Nowych gości zapraszam do pozostania na dłużej,postaram się,żeby nie było nudno;)
Pozdrawiam 

20 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ten fotel ;-)) a naturalnej wielkości dla człowieka tez idzie zrobić taki mebel ?? bo ja się nie znam na tym ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tacy magicy co z papieru robią wszystko i pewnie fotele tez;)

      Usuń
  2. Świetny! Taki precyzyjny i dopracowany pod każdym względem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i super wykonanie- gratuluję zdolności :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu,zrób drugi do pary i zapraszaj na kawkę,ha ha.Cześć i trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten fotelik i tak perfekcyjnie wykonany:) Wygląda jak prawdziwy i aż chciałoby się na nim pobujać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł super :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno , Tobie robota w rękach się pali .Fotel piękny , a kiedy zrobisz wymiar 1:1
    to zgłoszę się pobujać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie rewelacja! Zgadzam się z Danusią, dla nas wszystkich trzeba takie fotele zrobić i pobujamy sie na nich przy kawce:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny trzymam Was za słowo i jak zrobię 1:1 to widzę Was u mnie na kawie;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotel rewelacja, Niedociągnięć nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie wygląda świetnie :)
    Nie mam pojęcia co jeszcze byś chciała w nim poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy go zobaczyłam nie mogłam uwierzyć że jest z papieru :)) taki precyzyjnie wykonany doskonały i nie widzę krzywizny jak dla mnie to wygląda jak prawdziwy drewniany :) Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Fotel jest piękny na zdjęciu wygląda jak prawdziwy. Pozdrawiam , dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja!!! i nie widać wcale, żeby miał być gdziekolwiek krzywy:) super :))

    OdpowiedzUsuń
  15. kobieto jesteś niesamowita. jestem pod wrażeniem twoich prac. będę częściej wpadać z wizytą :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowity, w życiu bym nie powiedziała, że to wyplecione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo!! Gratuluje pomyslu i wykonania!!!
    Jakis czas temu zrobilam malutki koszyczek z papierowej wikliny ale nie wyszedl mi za bardzo, nie wiedzialam w jaki sposob wykonczyc brzeg i tak zostawilam ta robote. Ale dzis trafillam na Pani blog zupelnie przypadkiem i juz wiem ze musze sprobowac jeszcze raz. Przepiekne rzeczy Pani tu pokazuje jestem pod wielkkim wrazeniem jakie cuda mozna zrobic ze zwyklego papieru. Ten fotel wyglada jak prawdziwy. Czy jego boki te brazowe sa w srodku czyms wxmocnione, np drutem? No i pytanie o wielkosc?

    OdpowiedzUsuń
  18. cóż mogę napisać? Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)