> To co robię i co lubię: Quilling.Stroik i czerwone choinkowe zawieszki

sobota, 1 grudnia 2012

Quilling.Stroik i czerwone choinkowe zawieszki

Dzisiaj będzie w tonacji czerwonej.
Świeczniczek  powstał przez przypadek.Robiłam kwiatka na kolejną zawieszkę,kiedy koleżanka spytała czy można zrobić stroik taką metodą.Nie zastanawiałam się wcześniej,bo miałam w głowie tylko te ozdoby choinkowe.
Nie miałam żadnej koncepcji jego wyglądu ,robiłam kolejne elementy a potem próbowałam je dopasować i skleić.
Dla zabezpieczenia i usztywnienia pokryłam go rozwodnionym klejem PVA i dodatkowo pomalowałam matowym lakierem.Na zdjęciach widać,że są niedociągnięcia ale na ,,żywo"wygląda przyzwoicie.




i ozdoby na choinkę







dziękuję za odwiedziny;)

Thanks for the visit 
Please leave a comment;)

16 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem. Ten stroik jest prześliczny. Widzę, że właśnie poznałam Mistrzynię Quillingu! Będę tutaj częściej zagladać, gdyż tworzysz cudne prace - aż miło popatrzeć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Małgosiu za odwiedziny i miłe słowa:)Myślę jednak,że do mistrzyni jest mi jeszcze bardzo daleko.
    Pozdrawiam również;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stroik, bardzo świąteczny, rzeczywiście robi wrażenie :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwyt nad zachwytami


    tylko prośba !!!!!
    wyłącz weryfikacje obrazkową!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączyłam;))))Sama się denerwuję wpisując jakieś zamazane kody,a nie wiedziałam,że sama to mam:)
      Dziękuję za zwrócenie na to uwagi:)

      Usuń
  5. wow:) jestem pełna podziwu Pani talentu przecudowne są te rzeczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze!!! JAKIE FANTASTYCZNE ZAWIESZKI:))POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świecznik jest niesamowity. Mam pytanko, malujesz czymś później w celu utwardzenia??

    OdpowiedzUsuń
  8. Stroik prześliczny i te ozdoby na choineczkę!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany... wszystkie ozdoby są takie piękne, że aż dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez tu dzis soczyscie czerwono. Korcisz mnie, zeby wyciagnac i odkurzyc quillingowe zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo normalnie:) inspirujesz mnie kobieto:) niesamowicie :) ja mam już kolejne pomysły na choinkę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ to piękne!!!
    Uwielbiam quilling ale w samotności nie mam do niego cierpliwości
    Za to podziwiać mogę godzinami - CUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)