> To co robię i co lubię: Jak zrobić papierową bombkę

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Jak zrobić papierową bombkę


Dzisiaj na prośbę Małgosi,pokażę jak zrobić papierową bombkę.Do świąt zostało  parę dni,więc może ktoś jeszcze skorzysta;)





Potrzebne będą w miarę sztywne kartki,taśma montażowa dwustronna i kawałek wstążki

Wycinamy sześć pasków o długości 20 cm
Każdy następny pasek jest węższy od poprzedniego o 6 mm(oczywiście około)



Na każdym przyklejamy taśmę
taśma taka zdezelowana,bo znaleziona u męża w szpargałach;)


Zaczynamy od najszerszego paska






nie wiem czemu ten pasek wyszedł tutaj taki krzywy;)

i gotowe


Moje paski nie wyglądają zbyt reprezentacyjnie,ale chodziło mi głównie o to,żeby pokazać jak to zrobić.
Bombkę trzeba ozdobić wedle uznania;)
Milej zabawy;)

Oczywiście dziękuję wszystkim za wizytę i za przemiłe komentarze;)
Pozdrowionka






5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Ostatnio mam fazę na recykling papierowy i u Ciebie znalazłam mnóstwo inspiracji. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kursik - zastanawiałam się wcześniej ile metrów papieru zużywasz skręcając taką bombkę; a tU proszę taśma dwustronna i do przodu, SUPER:))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł, pozdrawiam świątecznie, Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci serdecznie za kursik:) Właśnie zrobiłam wiklinową choineczkę i nie miałam pomysłu co na niej zawiesić - jak tylko uda mi się wykonać te cudne bombeczki, będzie to ozdóbka na moją choineczkę:) Nie wiem tylko czy mi się uda je wykonać:) Efekt tych bombek jest czarujący:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kursik! Wszystko jasno opisane plus zdjęcia i już można się zadierac do pracy - tylko czasu, czasu, czasu brak...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)