> To co robię i co lubię: Gazetowy pojemnik z wieczkiem

czwartek, 20 grudnia 2012

Gazetowy pojemnik z wieczkiem

Musiałam wczoraj spróbować jeszcze raz,bo ten wczorajszy wazonik był strasznie ,,niedorobiony''.Nie wiedziałam w czym problem,ale już wiem;)Nie taka gazeta.Czarny wazonik jest zrobiony z gazety codziennej,która jak wiadomo papier ma nie najlepszej jakości,jest zbyt miękki i wszystko się rozwala.
Moja ulubiona Angora jak zwykle się spisała:)
Zastanawiałam się czy zostawić go w takim surowym stanie czy pomalować,ale dopóki nie kupie sobie porządnej farby zostanie taki.Pobieliłam go tylko troszeczkę,żeby rozjaśnić.
Teraz wyląduje w łazience i będzie jak znalazł do przechowywania wacików.
Ma 19 cm wysokości więc nie jest malutki.






 Chyba spodobała mi się ta metoda robienia,bo już mam w planie następne ,,dzieła'';)
Jeden problem,gdzie ja to wszystko będę trzymać?;)

Dziękuję za wizytę,zapraszam do komentowania i do obserwowania,postaram się Was nie zanudzić;)

6 komentarzy:

  1. Na pewno nie zanudzisz ;-)) Fajny i oryginalny pojemnik, masz dryg do tej techniki ;-)) Brawo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, ten stan surowy ma w sobie urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Może w wolnej chwili pokazałabyś Ilonko jak łączyłaś rurki bo chętnie bym zrobiła takie cudo a do końca nie jestem pewna jak to zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)